יום רביעי, 18 ביוני 2014

מקלחוני חזית



מקלחוני חזית בעיצוב מינימליסטי
כל אחד מאתנו מחפש דרך מיוחדת לעצב את אזור הרחצה בבית שלנו. אולם, רבים מאתנו מסתייגים לעתים קרובות מהמראה של פתרונות הרחצה שבולטים מאד - אלו לרוב כוללים חלקי אלומיניום שנראים למרחק, וכך יש תחושה של פגיעה בסטריליות בחדר הרחצה. לכן, במקרים הללו, במידה ויש לכם את הבסיס שמאפשר זאת - מומלץ בחום להתקין מקלחוני חזית, שהעיצוב שלהם הוא מינימליסטי במיוחד, והדבר מאפשר לכם ליהנות מאווירה סטרילית ומיוחדת.

מדוע העיצוב האו מינימליסטי?
מדוע דווקא במקרה של מקלחוני חזית, אתם יכולים ליהנות מהעיצוב המינימליסטי המיוחד שלהם, ובמה הם שונים מפתרונות רחצה אחרים? מקלחוני חזית מתכוננים כך שהם עושים שימוש כאמור בפלטפורמה שכבר קיימת - של מתחם מוכן לרחצה, עם שלוש קירות מובנים. כך, המקלחונים הללו רק משתמשים בחזית הפתוחה, וסוגרים אותה עם לוחות זכוכית.



לזכוכית כידוע, יש מראה מינימליסטי למדי, בוודאי אם בוחרים בזכוכית שקופה יחסית. בכדי שלא יהיו חלקי אלומיניום בולטים, אפשר להשתמש בשיטות התקנה מיוחדות ללא פרופילים עבור מקלחוני חזית. כך, מתקבל מראה נקי במיוחד - לוחות הזכוכית מאפשרים לכם מצד אחד ליהנות מפרטיות מלאה ומאיטום ברמה גובהה, אך הם אינם בולטים למרחק. כך, מי שנכנס לחדר הרחצה מקבל מיד תחושה שמדובר על אזור סטרילי במיוחד, נקי מאד, והדבר יוצר כמובן תחושה נעימה.

ומהם עלויות ההתקנה?
באופן שאולי יפתיע אתכם, עלויות ההתקנה של מקלחוני חזית אינן גבוהות כלל וכלל. הסיבה לכך היא פשוטה מאד - מאחר שכאמור, מקלחוני חזית כוללים סגירה רק של חזית אחת שעוד נותרת פתוחה, אין צורך בהתקנה מורכבת מידי, וגם שטח הזכוכית איננו רחב. הדבר מאפשר לכם אף לחסוך בעלויות ההתקנה, אך עדיין לקבל פתרון רחצה מעולה, שמאפשר לכם ליהנות גם מחוויית רחיצה יוקרתית, אך גם מעיצוב מינימליסטי מדהים, ובמחיר נוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה