יום שני, 30 ביוני 2014

טיול לספרד



טיול לספרד בעקבות שלוש הדתות
האם אתם יודעים באיזו מדינה יש את הייצוג המרשים ביותר לשלוש הדתות המונותאיסטיות? יש רבים שחשובים שזו ישראל, ואין ספק שיש במדינתנו לא מעט אתרים שמוכיחים זאת. אולם, יש מדינה נוספת שמהווה מתחרה חזקה מאד, ועבור הישראלים - היא מהווה יעד תיירותי מוביל, וזו כמובן ספרד. טיול לספרד יוכל להוביל אתכם לאחת המדינות המרתקות והמשפיעות ביותר על כל העולם, ולהיחשף להיסטוריה המרתקת של שלוש הדתות ששכנו בה לאורך שנים.

מסע בעקבות הנצרות והיהדות
טיול לספרד יוביל אתכם קודם כל למדינה שמאות השנים האחרונות, הייתה ממלכה נוצרית לכל דבר ועניין, למעשה עד לראשית המאה ה20, המלך והמלכה מלכו בחסות הכנסייה, ועד היום רוב תושבי ספרד הם קתולים אדוקים למדי. על כן, טיול לספרד יוכל להוביל אתכם למסע מרתק בעקבות כנסיות מדהימות ומפוארות, ובעקבות מנזרים יוצאי דופן. אתרים אלו נמצאים הן בערים הגדולות ומהתוירות של ספרד - אך גם במקומות קטנים יותר ובכפרים הפסטורליים, יש מוסדות נוצריים מדהימים.



כמובן שכל טיול לספרד לא יהיה שלם, ללא ביקור בעקבות אתרי מורשת יהודיים. יהודים חיו בספרד במשך 700 שנה ברצף, עד לגירוש ספרד, והם השאירו אחריהם לא מעט תיירים. מומלץ לבקר בעיר טולדו, שהיוותה ריכוז יהודי עצום. בטולדו תוכלו לבקר בספרד בתי כנסת יוצאי דופן, ולראות כיצד התגבשה התרבות היהודית של תור הזהב לאורך שנים.

ומה עם האסלאם?
כמובן שאם אתם רוצים לצאת אל טיול לספרד, אפשר גם לצאת למסע מרתק בעקבות שורשי האסלאם. האסלאם שלט ברוב חלקי ספרד במשך יותר מ300 שנה - וכמובן הותיר אחריו חותם בל יימחה. טיול לספרד יוכל להוביל אתכם למסע בעקבות המסגדים המפוארים של השושלת העומאית ששלטה בספרד, ומדובר על חוויה היסטורית מרתקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה