יום שבת, 22 ביוני 2013

סלולרי בחו"ל


אין זה סוד כי המכשיר הסלולרי שלנו הפך בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום – יום שלנו, ובמקרים רבים הוא כאילו הפך להיות עוד איבר חיוני בגופנו... אז מה קורה כשאר אתם מתכננים לנסוע לחו"ל וזקוקים למכשיר הנייד שלכם שיהיה פעיל לגמרי גם שם? 
 
אם כן, פעמים רבות לפני היציאה לחופשה בחו"ל, אנו מתחבטים רבות בשאלה האם יש לנו צורך בסלולרי בחו"ל. האם כדאי להשאירו בבית סגור ולשוב לעשות בו שימוש אחרי החופשה, או האם כדאי לקחת אותו איתנו. אם כן לקחת את הסלולרי, איזה חבילת כדאי להתאים לו? האם רק שיחות נכנסות, האם לא לוותר על הצורך גם בהוצאה של שיחות והתנהלות בהודעות טקסט, ומה עם גלישה סלולרית? הבאנו בפניכם את כל הסיבות מדוע יש צורך בסלולרי בחו"ל.

סלולרי בחו"ל מאפשר ביצוע שיחות פנימיות
תחשבו על התרחיש הבא: יצאתם עם עוד זוג חברים לחופשה כאשר כל אחד מכם מצוייד במכשיר סלולרי. בעיצומו של היום השני של החופשה החלטתם להתפצל לזמן איכות כל אחד עם בן זוגו, ולשוב לפעילות משותפת בערב. הגעתם לפתח המסעדה בה קבעתם כולכם לארוחת הערב, והזוג השני אינם במקום. סלולרי בחו"ל יאפשר לכם לבצע שיחת טלפון בתוך רחבי המדינה, ובאופן פשוט וקל לאתר את הזוג השני איתו אתם מטיילים.


סלולרי בחו"ל מאפשר שיחות מחוץ לגבולות המדינה
היה והחלטתם להתנתק קצת מאורח החיים האינטנסיבי ולצאת לחופשה זוגית באירופה. בבית נשארו שלושת ילדכם המקסימים כאשר הגדולה בת 16 והקטן בן 4 בלבד. אמנם אתם סומכים מאוד על ילדכם, ומאמינים כי הם אחראים מספיק לדאוג לעצמם וזה לזה בעת הצורך, אולם הגיוני כי תרצו להתקשר ולבדוק לשלומם. סלולרי בחו"ל מאפשר לכם להתקשר לארץ בקלות ובנוחות.

סלולרי בחו"ל מאפשר גלישה ברשת האינטרנט
נוסף על כך, סלולרי בחו"ל מאפשר לכם לגלוש ברשת האינטרנט בנוחות ובקלות, להתעדכן בחדשות בארץ, לחפש אטרקציות נוספות לבילוי באזורכם, לבדוק מיקום של מסעדה טובה ולעקוב אחר התחבורה הציבורית במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה