יום שבת, 22 ביוני 2013

ארנקים מסוגים שונים



אין זה סוד, כי ארנקים מאז ומתמיד שימשו את האדם על מנת להחזיק כסף – מטבעות ושטרות. בימינו אנו הארנקים הפכו לפריט לבוש כמעט הכרחי לכל אחד ואחת ללא כל צל של ספק בכלל. פעם הארנק שימש ככלי מעוד שימושי, אשר מטרתו הייתה לשאת כסף. לעיתים רבות, הארנק היה נקשר עם רצועה מסביב לבגד. כיום הארנק קטן הרבה יותר וקומפקטי, ומיועד להחזיק גם כרטיסים למיניהם – כמו כרטיסי אשראי, כרטיסי ביקור ועוד שוברים וכרטיסים שונים כאלה ואחרים ולא רק כסף. האמת היא, כי בימים עברו, לא הייתה חשיבות רבה לצורתו ומראו של הארנק, ואילו כיום – ישנם אלפי סוגים שונים של עיצובים לארנקים אשר מהם צריך לבחור את הארנק במועדף עליכם מכל, תוך התייחסות לאלמנטים שונים כאלה ואחרים כמו: גודל הארנק, החומר ממנו הוא עשוי, וגם המחיר שלו.

מדוע ארנקים
ארנקים מהווים פריט לבוש כמעט לכל אדם בחברה המערבית של ימינו. למעשה, ישנם ממש קווי אופנה מושקעים של ארנקים. ישנם ארנקים מסוגים שונים, שלאו דווקא מיועדים לשאת משהו, אלא משמשים יותר כפריט אופנה, ממש כמו שעון, שתפקידו להורות על השעה כבר אינו התפקיד החשוב ביותר שלו, אלא יותר – להראות ולהצביע על מעמד וסטאטוס.


סוגי ארנקים
כמו בכל פריט לבוש – ישנם ארנקים לנשים, ארנקים לגברים, ארנקים לילדים וכו'. ישנם ארנקים בצבעים שונים, כאשר רוב רובם של הארנקים לגברים הם בצבע שחור או חום. ישנם כאלו המעדיפים ליצור את הארנקים שלהם בעצמם. ניתן לעשות ארנקים גם בתוצרת ביתית, למשל, על ידי שימוש בסריגה ותפירה. פעם הרי היו עושים בעיקר ארנקים תוצרת בית. היה מספיק להשתמש בקצת בד ולכרוך סביבו רצועה , כך שיהיה אפשר לסגור ולפתוח את הארנק הביתי כל אימת שנרצה. ארנקים כאלו עדיין פופולאריים היו בעיקר בארצות המזרח כמו: הודו, סין ויפן.

איזה ארנק לבחור
בחנות לתיקים, תוכלו להתרשם ממבחר גדול של ארנקים, לאחוז ולחוש בסוגי ארנקים שונים, ואז לבחור את הארנק אליו אתם הכי מתחברים מבחינה ויזואלית, נפשית ורוחנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה