יום ראשון, 9 ביוני 2013

פירוש חלומות לפי הקבלה


חשיבותם של החלומות

"אדם שלא חולם הוא אדם שמנותק מהנשמה שלו", כך טוענים הגדולים בתורה אשר עוסקים בקבלה. בנוסף הם טוענים כי, לפי הזוהר, פתרון החלום עולה לעתים בחשיבותו על החלום עצמו. חלום שלא נפתר הוא כאיגרת שלא נקראה והאדם מפסיד את הקשר שלו עם העולם הרוחני העליון ועם בורא עולם. חשוב מאוד לדאוג לשינה טובה ואיכותית, לחלום חלומות וכמובן לפרשם על מנת לקבל את המידע הנשלח אל האדם מכל ארבעת העולמות העליונים: האצילות, הבריאה, היצירה והעשייה. זה רצונו של האלוהים וזו הדרך לשרוד בעולם הגשמי וכמו כן, להתחזק בעולם הרוחני.


צמחים

על פי הקבלה היהודית בחלומות מופיעים לעיתים סמלים אוניברסאליים שלא קשורים לאופיו הייחודי של האדם ומסמלים את אותם הדברים לכל האנשים. ביניהם הסמלים של צמחי - עצים הם סמלים בעלי עוצמה המסמלים חיים. כאשר מבצעים פירוש חלומות לפי הקבלה, אז עץ שנעקר מהשורש או שנופל, הדבר מסמל אות אזהרה בפני סכנות ממשיות בחייו של האדם. חיטה לעומת זאת, שגם היא סמל החיים, מסמלת שלווה ושפע בחיים. השעורה מסמלת תיקון של טעיות העבר. 


בעלי חיים

גם בעלי חיים שייכים לסמלים אוניברסאליים חזקים. אם בודקים פירוש חלומות לפי הקבלה, אז מגלים כי אריה מסמל כוח ועוצמה, הצלחה ושגשוג. אם בחלום תראו את עצמכם מנצחים את האריה אחרי מאבק קשה – תזכו להצלחה בעסקים ובכל תחום אחר בחייכם. צבי, המסמל תמימות, יכול גם הוא להוות סמל אזהרה. אם תראו בחלום פגיעה בצבי או הריגתו צפו לשפיכת דמים וסכנה פיזית ממשית. אם בחלום לכדתם נץ זהו סימן טוב המסמל הצלחה. אם תראו נשר מעופף צפו לכבוד וחשיבות.


ארבעה  יסודות

ארבעת יסודות העולם הגשמי: מים, אדמה, אוויר ואש גם הם סמלים אוניברסאליים חזקים, גם כאשר מבצעים פירוש חלומות לפי הקבלה. פירוש חלומות לפי הקבלה טוען כי מים מסמלים טיהור אך לעיתים גם אסונות. גשם מרענן בחלום מסמל חדשות טובות. אם תראו את עצמכם שותים מים נקיים צפו לשקט ולשלווה. האדמה מסמלת בריאות. אם תראו את עצמכם חופרים באדמה ובמציאות אתם חולים, זהו סימן אזהרה. אש מסמלת כוח הרסני ומצביעה על קשיים חברתיים. רוח רעה תזהיר אתכם מפני חורבן או מחלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה