יום שבת, 22 ביוני 2013

טיול מאורגן לפרו



אין זה סוד, כי בעיני רבים פרו נחשבת למדינה ייחודית מאד, ועל כן אנו רואים מגמה בולטת אשר בה  בשנים האחרונות הישראלים החלו להיחשף אל מדינה זו יותר ויותר ובוחרים לבקר ולטייל ביעד הייחודי הזה. החשיפה הייתה דרך ישראלים צעירים אשר יצאו לטיולי תרמילאים לאחר השירות הצבאי שלהם. כיום לעומת זאת, אפשר למצוא מסלולים של טיול מאורגן לפרו אשר מיועדים לישראלים נוספים, ולא רק יוצאי צבא – הכוונה גם למבוגרים, וכמו כן משפחות עם ילדים. אז מה הטיול מציע לכם, ובאיזה אתרים אתם תוכלו לבקר ביעד הכל כך מיוחד הזה?

אתרים שלא שוכחים לעולם
טיול מאורגן לפרו יוביל אתכם בין השאר לאתר המאצ'ו פיצ'ו - אחד מהאתרים המדהימים ביותר בעולם, שאין שני לא. מדובר על אוסף של פירמידות שונות של בני האינקה אשר בעבר התגוררו באזור של פרו. כמו כן, טיול מאורגן לפרו יוביל אתכם למחוז קוסקו - שהוא מחוז נוסף שבו תוכלו להתרשם ממבנים אשר תרבות האינקה המפוארת יצרה. מדובר לאל ספק על חוויה מדהימה, שחושפת אתכם לתרבויות שזה מכבר נעלמו.

  
כמה זמן נערך הטיול?
ישנם סוגים שונים של טיולים מאורגנים באזור פרו. אפשר לצאת אל טיול מאורגן לפרו שנמשך פחות משבוע (ביחד עם זמני הטיסה, הטיול אורך כ 7 ימים). עם זאת, אפשר גם לצאת אל טיול מאורגן לפרו שיהיה ארוך יותר וימשך 14 או21 יום. ברוב המקרים, מדובר על טיולים שכוללים גם גיחות למדינות השכנות, והסיבה לכך היא שפרו גובלת עם מדינות רבות מספור.

חשיפה לתרבות ייחודית
ברגע שתצאו אל טיול מאורגן לפרו אתם מיד תשימו לב למאפיין בולט מאד במדינה - מצד אחד השפה הספרדית שגורה במיוחד ברחוב, ובמידה מסוימת מדובר גם על מדינה שיש בה לא מעט אנשים שהם דוברי אנגלית. מצד שני, נראה כי במדינה השתמרו מסורות מקומיות רבות, והאתרים של האינקה נחשבים כמעט כמקודשים בעיני הפרואנים שעדיין רוכשים כבוד רב לשורשים שלהם - וזו ללא ספק תרבות מרתקת ומדהימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה