יום שישי, 10 באפריל 2015

איך בוחרים טבעת אירוסין



לגזור ולשמור: איך בוחרים טבעת אירוסין?

השאלה איך בוחרים טבעת אירוסין משותפת לגברים בכל רחבי העולם. לא מדובר רק על סוגיה ישראלית, אלא על חלק בלתי נפרד מתהליך החתונה. הבעיה העיקרית של גברים היא חוסר היכרות עם העדפות בת הזוג. למרות שכל גבר רוצה לחשוב שהוא מכיר את אשתו המיועדת, רק מעטים אכן מצליחים לקלוע לטעמה האישי ללא הכנות מוקדמות. הפתרון הוא לבדוק איך בוחרים טבעת אירוסין באופן סובייקטיבי. לכל אישה יש העדפות אחרות הנגזרות מאורח החיים, מסגנון הלבוש ומתחומי העניין. גברים שרוצים לבחור טבעת צריכים לעבוד קשה ולאסוף כמה שיותר מידע לפני שהם מקבלים החלטה.


הטיפ החשוב ביותר הוא להבין את ההבדלים בין טבעות מזהב צהוב לבין טבעות מזהב לבן. יש להסתכל היטב ולאורך זמן על צבע התכשיטים שעונדת בת הזוג, כדי לקלוע לטעמה בצורה מוצלחת. אם היא עונדת תכשיטים צהובים, אין סיבה לקחת הימור ולרכוש עבורה טבעת אירוסין בצבע זהב לבן. לחילופין, נשים שלובשות תכשיטים כסופים יעדיפו טבעות מזהב לבן בלבד.


איך בוחרים טבעת אירוסין יחד עם החברות?

טיפ לא פחות חיוני הוא לשאול איך בוחרים טבעת אירוסין ולשתף את החברות ואת האמא, האחיות או שאר בני המשפחה. אלו מייצגות מקור מידע אמין שמכיר היטב את העדפות הכלה. אפשר לקחת את החברות ואת בנות המשפחה לחנויות תכשיטים, להשתמש באתרי אינטרנט וגם לשמור המלצות ספציפיות.

בסופו של דבר, השאלה איך בוחרים טבעת אירוסין קשורה גם לתקציב. גברים שרוצים לבחור טבעת מושלמת לא חייבים לשאת בהוצאות גבוהות. הם יכולים לוותר על משקל לטובת חיתוך ולבצע סקר שוק. פעולות בסיסיות מן הסוג הזה חוסכות מאות שקלים ולא באות על חשבון התוצאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה