יום חמישי, 9 באפריל 2015

סוגים של קורס GMAT



יש כמה סוגים של קורסים המאפשרים הכנה מקצועית ומקיפה למבחני GMAT. הסוג הראשון הוא קורס GMAT פרטי. זהו קורס המועבר על ידי מדריכים מקצועיים באופן פרטי, או לחילופין בקבוצות קטנות של מספר תלמידים מצומצם. מטרת הקורס הפרטי היא להכין את התלמידים לקראת המבחן על הצד הטוב ביותר. קורס פרטי מתחיל מספר חודשים לפני מועד הבחינה ונמשך עד שהתרגיל מפנים את החומר. בקורס פרטי שמים דגש על תרגול הדרגתי ולמידה משמעותית. הסטודנט המשתתף בקורס נחשף למבנה הבחינה, מתנסה בבחינות קודמות וזוכה לתמיכה מצד המורה וצוות המרצים.

סוג שני של קורס GMAT מתקיים בצורה משולבת. השילוב הוא בין קורס פרטי אחד על אחד לבין לימודים בקבוצה של 10-15 תלמידים. מטרת השילוב היא מצד אחד להעניק יחס אישי לכל תלמיד, אך מצד שני לאפשר החלפת רעיונות ומתן סביבת לימודים אפקטיבית ומפרה. השילוב בין העבודה הממוקדת והאישית יוצר למידה חוויתית. קורס GMAT מן הסוג הזה מתאים גם הוא לגברים ונשים המעוניינים להתקבל למסלול לימודי תואר שני במנהל עסקים. 



מהו קורס GMAT אונליין?
הסוג השלישי של קורס GMAT מתקיים באינטרנט. קורס אונליין אינו דורש מהסטודנטים להגיע באופן פיזי למקום מסוים. אפשר להירשם אליו מכל מחשב נייד, לעבור הדרכות בוידאו ולקחת חלק בתרגולים ובמבחנים אדפטיביים. קורס אונליין חוסך זמן ומאמץ והוא מתאים למי שמעוניין להתכונן לבחינה במקביל לניהול קריירה, חיי משפחה, חיי חברה וכן הלאה. 

קורס אונליין עם מורה פרטי או בקבוצה מציע גמישות בלוח הזמנים. בכל שבוע ניתן לערוך פגישה מקוונת עם המנחה או המרצה ולשאול שאלות. הקורס פתוח לכל אורך תקופת ההכנה, הוא מתאים לסטודנטים הנמצאים בחו"ל ועלותו נמוכה יותר.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני רואה הרבה יותר אנשים (לפחות בסביבה שלי) שעושים קורס GMAT, רובם על מנת להתקבל לתואר שני במנהל עסקים ולהתקדם לתפקיד ניהולי גבוה יותר.
    אני החלטתי שאני מתחיל ללמוד לקבלת תעודת יועץ פנסיוני, עשיתי הכנה למבחן מקצועית א ומקצועית ב. לאחר שסיימתי את המבחנים התחלתי לעבוד כיועץ פנסיוני. לאחר מספר שנים החלטתי שאני רוצה לעבור לתפקיד יותר ניהולי, והציעו לי לעשות קורס GMAT ותואר שני במנהל עסקים. את הקורס GMAT החלטתי לעשות אונליין בגלל שלא רציתי לוותר על המשרה שלי. אני חושב שזאת הדרך הכי טובה כי יש גמישות מאוד גדולה כאשר מדובר באינטרנט וכאשר היה לי בעיה כלשהי בשיעור מסוים אז פשוט צפיתי שוב.

    השבמחק