יום חמישי, 9 באפריל 2015

צילום



צילום למתחילים כולל מספר מאפיינים ייחודיים. ראשית, בצילום מן הסוג הזה מתמקדים בידע התיאורטי ולא רק בהקניית הרגלים מעשיים. קורס צילום למתחילים לדוגמא כולל שיעורים על יסודות הצילום, סוגי מצלמות ומילון מונחים. שנית, מתחילים המעוניינים להתנסות בצילום חייבים לבצע זאת בסביבה תומכת ומפרגנת. הצילום דורש לא מעט התנסות ורק בצורה של ניסוי וטעייה ניתן להגיע לרמה מקצועית גבוהה. אלו שיקולים שלא קיימים בקרב קורסים מתקדמים. 

מי שלא בטוח לגבי תחומי עניין מסוימים יכול להתנסות בקורסים למתחילים ורק אחר מכן לקבל החלטה. בנוסף, הרבה קורסים למתחילים מיועדים לבעלי קריירה, מבוגרים ובני גיל הזהב. צילום למתחילים הוא הזדמנות יוצאת דופן לקחת חלק בחוויות חדשות. אין צורך ברקע מסוים על מנת ליהנות מהקורס וכולם מתחילים ממצב דומה. הקורס כולל שעות רבות של תרגול והוא משלב בהצלחה שיעורים פרונטאליים מעניינים. 



נושאים עיקריים בקורס צילום למתחילים
יש עוד כמה נושאים בהם נוגעים במהלך קורס צילום למתחילים. אחד הנושאים האהובים על סטודנטים הוא צילום ללא פלאש. זהו צילום אותנטי אותו ניתן להשיג עם מגוון רחב של מצלמות ואמצעים מיוחדים. בנוסף, יש נושאים המלמדים כיצד לצלם תוך כדי טשטוש של הרקע ונושאים כגון צילום מריחת ספורט, צילום מקרו וצילום טיפת מים. אופי השיעורים נקבע לפי רמת ההתקדמות של המשתתפים ולפי תחומי העניין שלהם. הקורס הוא חלק ממסגרת דינאמית ויש גם הרבה התייחסות למונחים טכנולוגיים ומקצועיים.

לסיכום, קורס מתחילים מעניק לסטודנטים ארגז כלים והם בוחרים כיצד להשתמש בו. מטרת הקורס היא מצד אחד לחשוף את הסטודנטים לעולם הצילום, אך מצד שני גם להעניק להם אמצעים מעשיים. הקורס מיועד למתחילים בכל הגילאים ויש לו הרבה יתרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה