יום שישי, 24 באפריל 2015

נייר צילום לבית ולמשרד



נייר צילום – הסבר קצר
נייר צילום הוא מונח קצת מבלבל, אז נתחיל בהסבר קצר – כשאנחנו מדברים על נייר הצילום הכוונה היא לא לנייר קופי, שהשימוש בו כמעט וחלף מן העולם. כשאנחנו מדברים על נייר צילום, הכוונה היא לנייר הלבן והבסיסי שבו אנחנו משתמשים בכמויות גדולות בחיי היום יום שלנו ובעיקר בעבודה המשרדית שלנו לצילום במכונת צילום והדפסה במדפסות. החשיבות של נייר הצילום בעולם המודרני היא חשיבות גדולה מאוד, שכן, במרבית בתי העסק ישנה חשיבות חוקית גדולה מאוד לעותקים המודפסים של המסמכים השונים, ומשרד ממוצע משתמש בעשרות ומאות דפים על בסיס יום יומי לצרכים השוטפים של העבודה המשרדית. לכן צריך לוודא שיהיו תמיד ניירות צילום במשרד, ובשפע.

למשרד שלנו אסור להגיע למצב של חוסר בנייר צילום
נייר צילום מגיע על פי רוב בכמויות גדולות בפני עצמו – בחבילות של 500 ניירות ובאריזות של כמה וכמה חבילות בכל אריזה. עם זאת, במשרד ממוצע אריזה שכזו נגמרת בטווח של שבוע-שבועיים, ולכן חשוב לוודא שלא נגיע למצב שבו ניירות הצילום נגמרים בטרם קנינו אריזה נוספת. עם זאת, אתגר נוסף הוא האתגר הכלכלי – כמויות גדולות של נייר צילום לא עולות מעט כסף, וחשוב גם לבצע את הקנייה הזאת בחכמה ולאחר השוואת מחירים. לכן כדאי לחפש ברשת אחר חנות שיכולה לספק לנו נייר על בסיס קבוע – במחיר הוגן ורווחי.

מחשבה על צרכי המשרד לא צריכה להגיע על חשבון אחריות סביבתית
נייר צילום מיוצר, בסופו של דבר, מתהליך של כריתת עצים שמפר את המאזן האקולוגי – הצורך הנרחב בנייר בחברה המערבית הופך את זה להכרחי. עם זאת, אחריות סביבתית יכולה להתבטא בשימוש בנייר באחריות, רק כשחייבים ובלי בזבוב, וכן בקנייה של נייר צילום ממוחזר שהיא קנייה אחראית יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה