יום שבת, 2 במאי 2015

אחזקת מעליות



איך בוחרים חברת אחזקת מעליות?

בחירה נכונה בחברה העוסקת בתחום של אחזקת מעליות יכולה לחסוך הוצאות ועוגמת נפש. על מנת לבחור חברה כדאי קודם כל להבין במה היא עוסקת. ראשית, מדובר על חברה המציעה שירותי חילוץ מסביב לשעון. נציגי החברה חייבים לעמוד לרשות הלקוח ולפתור תקלות בזמן אמת ועל הצד הטוב ביותר. שנית, חברה ברמה גבוהה תעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד. היא תקפיד על ביצוע בדיקות תקופתיות לפי הוראות היצרן וגם תעמוד בהנחיות התקנים המקובלים בישראל.
בחירה בחברת אחזקת מעליות היא פונקציה של קבלת המלצות. כדאי לאסוף כמה שיותר חוות דעת על חברות העוסקות בתחום. אפשר להשתמש באתרי אינטרנט, בהתייעצות עם חברים ובני משפחה וגם בתיאום פגישת היכרות עם נציגי החברה. פגישת היכרות היא הזדמנות מצוינת להתרשם מהחברה ברמה האישית ולבדוק מה הניסיון שלה. המלצות מעידות על מחויבות של חברת אחזקת מעליות לצרכי הלקוחות ולדרישותיהם.




הסכם מול חברת אחזקת מעליות

לאחר בחירת אחזקת מעליות ניתן לערוך הסכם מסודר ולהתייעץ עם עורך דין במקרה של התלבטות. ההסכם כולל את סעיפי העבודה ואת תחומי האחריות של החברה. בתוך ההסכם ניתן לקבוע זמני הגעה, הבדלים בין תעריפי יום ולילה, טיפול בתקלות בשבתות וחגים וכן הלאה. אין סיבה לוותר על סעיפים מסוימים או להשאיר דברים ליד המקרה. ההסכם קובע את אופי ההתנהלות מול החברה ויש לו משמעות בטווח הקצר והארוך.
לסיכום, שירותי אחזקה ניתנים בתחום המעליות עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. השירות נדרש בכל בניין שיש בו מעלית ולכן הוא חשוב וחיוני. כדאי לבחור היטב את החברה המבצעת את השירות ולבדוק גם את ההסכם. זו הדרך הנכונה ליהנות משירותי תחזוקה איכותיים לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה