יום חמישי, 7 במאי 2015

בית ספר לצילום



מי יכול להירשם ללימודים בבית ספר לצילום?
בית ספר לצילום פותח את שעריו בפני סטודנטים מכל רחבי הארץ ובטווח גילאים רחב. אפשר להירשם ללימודים בבית הספר עם או בלי ניסיון מעשי, לצורך הרחבה של תחומי הידע הקיימים או לטובת פיתוח קריירה עצמאית. צילום הוא תחום דינאמי הזוכה להצלחה כמעט בכל ענפי התקשורת. הלימודים בבית הספר מותאמים לקהל היעד והם מתאימים לצעירים, מבוגרים ובני גיל הזהב. יש בתי ספר המציעים מסלולי לימודים של צילום יחד עם אמנות, לעומת בתי ספר בהם הדגש הוא על קורס העשרה בהיקף מצומצם בלבד. 

יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שנרשמים ללימודים בבית ספר לצילום. ראשית, חשוב לתאם פגישת ייעוץ עם נציגי המוסד ולהתעניין לגבי צוות ההדרכה. הצוות קובע את חווית הלימודים ואת התועלת שמפיקים מהמפגשים. שנית, מומלץ להגיע למקום כדי להתרשם מאופי הלימודים. אפשר לתאם שיעור ניסיון ורק לאחר מכן להחליט באיזה בית ספר לצילום לבחור. 



בחירת התמחות בתוך בית ספר לצילום
מלבד האמור לעיל, היתרון של בית ספר לצילום בא לידי ביטוי באפשרות לבחור התמחות. יש סטודנטים המבקשים להתמחות בצילומי מזון, צילומי טבע או צילום אירועים. סטודנטים אחרים ינצלו את הרקע האקדמי שלהם וישתמשו בקורס צילום לטובת שיווק, פרסום ויחסי ציבור. המאפיין המשותף לכולם הוא הצורך במסגרת לימודים מסודרת ומפרה. בחירת התמחות מבוצעת לפי העדפות אישיות ותחומי עניין, לכן רצוי להשקיע מחשבה במערכת קבלת ההחלטות.

לסיכום, כולם יכולים להירשם ללימודי צילום והרבה תלוי בבית הספר בו בוחרים לעבור את השיעורים. רצוי להשקיע זמן ומשאבים בבחירת בית ספר ולהגיע לפחות לפגישת ייעוץ אחת. במהלך הפגישה בודקים את התנאים בבית הספר, את צוות ההדרכה ואת האווירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה