יום רביעי, 6 במאי 2015

שירות מענה אנושי מקצועי



בשביל שהעסק יצליח להצליח – צריך להשקיע בשירות הלקוחות
נתחיל במעט סטטיסטיקה – ובדרך שלנו לנצח את הסטטיסטיקה. הסטטיסטיקה מספרת לנו על כך שבמדינת ישראל קיימים מעל ארבע מאות אלף עסקים פרטיים – והסטטיסטיקה גם מספרת על כך שהזמן הממוצע שלוקח לעסק ישראלי להיסגר מיום הקמתו הוא פחות משלוש שנים. מדובר, ללא ספק, בסטטיסטיקה שצריך לנצח כשאנחנו פותחים את העסק שלנו – ומלבד ההשקעה הברורה שלנו במוצר או בשירות שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, צריך להתמקד גם בשירות לקוחות כמפתח להצלחת העסק.

איכות שירות הלקוחות תלויה באיכות המענה הטלפוני
שירות לקוחות איכותי, שמהווה גורם משמר ללקוחות קיימים וגורם מושך ללקוחות פוטנציאליים ומתעניינים, תלוי במידה רבה באיכות המענה הטלפוני של העסק שלנו. בשביל שהעסק שלנו יעמוד בסטנדרטים גבוהים של שירות מענה אנושי הוא הכרחי בכל הנוגע למענה טלפוני – ולא מענה אוטומטי מסורבל ומבריח לקוחות. בנוסף, המענה הטלפוני של העסק שלנו צריך להיות גם זמין במשך רוב שעות היום עם זמני המתנה מינימליים – והשירות שניתן ללקוחות שלנו במענה הטלפוני חייב להיות מקצועי ורלוונטי לבקשות השונות שמוצגות אליו על ידי הלקוחות. בשביל לעמוד בכל התנאים האלה – אנחנו צריכים שירות מענה אנושי מקצועי.

שירות מענה אנושי – השירות האידאלי ליצירת מענה טלפוני איכותי לעסק
שירות מענה אנושי הוא שירות שמעביר את המענה הטלפוני של העסק שלנו לחברה חיצונית, שלמעשה הופכת למוקד הטלפוני העיקרי של העסק שלנו בפני הלקוחות שלנו. שירות מענה אנושי הוא שירות שמתחייב לסטנדרטים גבוהים של תודעת שירות ושל אדיבות כלפי הלקוחות שלנו – פרמטרים שמשפיעים במידה רבה על שביעות הרצון של הלקוחות שלנו משירות הלקוחות שלנו. כך למעשה שירות מענה אנושי הופך את העסק שלנו כולו למסביר פנים עבור הלקוחות, ומאפשר לנו להתרכז בלהצליח ליצור את המוצר האיכותי ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה