יום חמישי, 7 במאי 2015

ארונות קיר מעוצבים



אביזרים ותוספות עבור ארונות קיר מעוצבים
ארונות קיר מעוצבים וגדולים יכולים לשדרג את איכות החיים. הם חוסכים מקום פנוי בחדרי שינה, מתאימים לחדרי ילדים ומשולבים גם במשרדים וחנויות. רכישה של ארונות קיר משתלמת בטווח הקצר והארוך והיא עדיפה בהשוואה לפתרונות אחסון אחרים. מעבר לכך, הארונות מעוצבים כיום על ידי אנשי מקצוע ברמה גבוהה. הלקוח מעורב בתהליך העיצוב והוא מחליט על החלוקה הפנימית של הארון ועל המידות. זו הסיבה לכך שקיים מגוון עצום של ארונות וכל אחד מהם נשען על סגנון עיצוב שונה.

אי אפשר לדבר על ארונות קיר מעוצבים מבלי להזכיר את האביזרים והתוספות. בניגוד לעבר, כיום לא חייבים להסתפק בעיצוב השגרתי של הארון. הלקוח יכול לבצע התאמה אישית של הארון עוד לפני שהוא מורכב או מיוצר. אביזרים בולטים המתאימים לארונות קיר כוללים לדוגמא מדף פנימי, מוט תליה, מגירות פנימיות ומנגנון טריקה שקטה. אביזרים לא פחות נפוצים הם במת הרמה ומראה על גבי הדלת.




בחירת הדפסים עבור ארונות קיר מעוצבים
הרבה תוספות עבור ארונות קיר מעוצבים כוללות הדפסים. הדפס מודבק על גבי דלתות הארון או חלק ממנו. הלקוח יכול לבחור הדפס שמתאים לחדר בו מציבים את הארון. יש לקוחות המשתמשים בהדפס על מנת להתכתב עם רהיטים אחרים, לעומת לקוחות המנצלים את הנוכחות של הארון ומשנים את האווירה בחלל הפנים. כל הדפס נבחר על ידי הלקוח בהתאם לשיקולים המוקדמים וגם למסגרת התקציב.

בסופו של דבר, התאמה אישית של ארונות קיר מעוצבים היא היתרון הגדול ביותר בענף הריהוט הזה. את ההתאמה האישית כדאי לבצע לאחר הגדרת צרכים, מטרות ותקציב. רצוי לשאוב השראה מקטלוג דגמים וגם להתייעץ עם מעצבי פנים במקרה של התלבטות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה