יום חמישי, 7 במאי 2015

התפקידים של מרכזיות לעסק



סקירת התפקידים של מרכזיות לעסק יכולה לעזור למנהלים המתלבטים בין דגמים ומוצרים. מומלץ לבדוק היטב את המפרט הטכני של מרכזיה לפני שרוכשים מוצר תקשורת מן הסוג הזה. מרכזיה היא לא רק מערכת אלקטרונית המבצעת קישור בין המנויים, אלא גם רכיב האחראי על התנהלות מול לקוחות. השימוש במרכזיה נפוץ בקרב עסקים בכל רחבי העולם והוא חשוב עבור מחלקת שירות לקוחות, שימור לקוחות, מכירות ועוד. בנוסף, מרכזיה היא כרטיס הביקור של העסק מול לקוחות חדשים המתעניינים במוצר או בשירות.
מרכזיות לעסק אחראיות על זיהוי יוזם השיחה. את הזיהוי הן יכולות לבצע על בסיס מערכת דיגיטלית או אלקטרונית של קבלת אותות תקשורת. תפקיד נוסף המבוצע על ידי מרכזיות הוא איתור יעד השיחה. כאן יש צורך במערכת תקשורת כללית, המדגישה את מיקום העסק ואת התנהלותו מול הלקוחות. לאחר מכן אחראית המרכזיה על קישור בין יוזם השיחה לבין היעד. היוזם יכול להיות אחד מעובדי העסק או לחילופין הלקוח, וכך גם היעד.



מה עושים עם מרכזיות לעסק?
כפי שניתן לראות, מרכזיות לעסק אחראיות על שורה ארוכה של תפקידים. ניתן להשתמש בהן כדי לקיים את השיחה ולהעביר את אותות הדיבור בין הצדדים, או לקבל שירותי מערכת. מרכזיות מרכזות תחת קורת גג אחת שירותים כמו צלילי חיוג, צליל תפוס, שיחה ממתינה, שיחה חונה ועוד. מרכזיות מפרטות את חיובי עלות השיחה והן מספקות הרשאות ועדיפויות בין קווים שונים. ריכוז המשימות בתוך מרכזיות מקל על העסק וקובע את יעילות העובדים.

בשורה התחתונה, מרכזיות לעסק הן חלק בלתי נפרד מהעידן המודרני. יש להן תפקיד תקשורתי חשוב וחיוני והן צריכות להיבחר בקפידה על ידי המנהלים במהלך הפעילות השוטפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה