יום חמישי, 7 במאי 2015

מה כדאי לדעת לפני שניגשים למבחן g.m.a.t?



מבחן g.m.a.t הוא ללא ספק אחד האתגרים הגדולים ביותר המצפים לסטודנטים. המבחן רלוונטי עבור קבלה לתואר שני במנהל עסקים והוא נהוג במוסדות הלימוד המובילים בעולם. זהו מבחן בינלאומי בשפה האנגלית הכולל מבנה ייחודי. המבחן הוא אדפטיבי ממוחשב והשאלות אמורות לייצג את רמתו של הנבחן. מעבר לכך, חלקי המבחן כוללים חיבור, חשיבה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. המבחן עבר לא מעט שינויים לאורך השנים והמטרה היא להתאים אותו למאפייני הסטודנטים והעידן החדש.
 
הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת לפני שניגשים למבחן g.m.a.t מתייחס לקורסי הכנה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, קורס הכנה הוא אינו פריבילגיה. הקורס הוא תנאי להצלחה במבחן והוא יכול לעשות את ההבדל בין הוצאות מיותרות לבין קבלה ללימודי תואר שני. קורס הכנה מועבר על ידי מרצים מקצועיים ועלותו משתלמת בטווח הקצר והארוך.



איך בוחרים קורס הכנה?
הדבר השני שחשוב לדעת הוא כיצד בוחרים קורס הכנה יעיל עבור מבחני g.m.a.t. לא כל קורס הכנה מציע את התנאים האופטימאליים שפועלים לטובת הסטודנט. כדאי לקבל המלצות על מכוני הכנה, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהגיע לשיעור ניסיון. רצוי לברר מה הרקע של המרצים ולבדוק האם הלימודים הם בקבוצות קטנות או גדולות. מומלץ להשקיע בצבירת ידע תיאורטי ולהתנסות בכמה שיותר מבחנים לפני שניגשים למועד הסופי.

האינטרנט מציע אפשרויות רבות להכנה לקראת מבחני g.m.a.t. באתרי אינטרנט יש מידע מלא על זמני המבחן, טיפים להצלחה וגם מבחני דמה בהם ניתן להתנסות ללא התחייבות. מטרת המבחנים היא להכין את הסטודנט למבנה האדפטיבי ולהדגיש עבורו את נקודות החוזק והחולשה. כדאי להשתמש באתרי האינטרנט לפני שניגשים למבחן g.m.a.t ולעקוב אחר קצב ההתקדמות האישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה