יום חמישי, 9 באפריל 2015

האם ניתן להחליף עורך דין תאונות?



החלפת עורך דין תאונות דרכים מהסיבות הנכונות מעלה את סיכויי התביעה או ההגנה בניהול המשפט. למרות השפעות אמוציונאליות, השיקול המכריע בשאלה האם כדאי להחליף עורך דין צריך להיות רציונאלי ומושכל. 

מומלץ להחליף עורך דין אם הוא מפסיק לענות לטלפונים, משתמש בגישה חסרת סבלנות או לא מתקדם בניהול המשפט. אפשר גם לשקול החלפה של עורך דין אם מערכת היחסים האישית מולו עולה על שרטון. עורך דין אמור להסביר ללקוח בדיוק מה קורה בתיק ולשתף אותו בתהליך קבלת ההחלטות. איש מקצוע שאינו עושה זאת אינו ראוי להחזיק בתואר עורך דין והוא עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים.



ניתן להחליף עורך דין תאונות דרכים ובמקרים מסוימים אפילו מומלץ לעשות זאת. בנוסף, יש סיבות המצדיקות החלפה של עורך דין אפילו במהלך המשפט עצמו. לא צריכים לחכות עד לסיום המשפט או לפחד להחליף עורך דין אם כבר הוגשה תביעה. עורך הדין חייב להתמצא באופן עקבי במתרחש בתיק, עליו להבין בכל הנושאים הקשורים לתאונות דרכים והוא חייב לעזור ללקוח לאסוף את החומר הרפואי התומך בטענותיו.

איך מוצאים עורך דין תאונות דרכים?
ההחלטה להחליף עורך דין תאונות דרכים היא רק הצעד הראשון. לאחר מכן נדרש הלקוח למצוא עורך דין אחר, שייצג אותו נאמנה ותוך כדי ניצול הזכויות המשפטיות העומדות לרשותו. עורך דין כזה תמיד יהיה מנוסה, ותיק וזמין. הוא יגלה נגישות כלפי הלקוח ויציע גם תמיכה מוראלית ומנטאלית. 

במערכת משפטית של מדינה דמוקרטית יש חשיבות גדולה ליחסים עם עורך דין ולכן חשוב להישאר גמישים. השיקולים העיקריים צריכים להיות בחירת עורך דין תאונות דרכים לפי ותק, זמינות איזור מתן השירות וכאמור הניסיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה