יום חמישי, 9 בפברואר 2012

קו המומחים במיסטיקה


מיסטיקה, הוא ללא ספק אחד הנושאים המעניינים והמבוקשים בחברה המודרנית. כולם רוצים לדעת מה צופן העתיד, איזה גורל הוכן עבורנו, מה היינו בגלגולים הקודמים וכיצד זה משפיע על חיינו בגלגול הזה. בשביל לקבל את התשובות לשאלות אלה אנו פונים למיסטיקאים שונים ומנסים להרכיב את הפזל המסתורי, הקרוי "חיינו".

בעבר, זו הייתה משימה לא פשוטה ואילו כיום עומדים בפני המעוניינים לדעת על גורלם, מספר עצום של מיסטיקאים מקצועיים המציעים את שירותיהם במגוון רב של דרכים: מפגשים אישיים, אינטרנט, טלפון, תוכנית טלוויזיה ורדיו. ישנם גופים שהקימו אפילו קו המומחים במיסטיקה, המרכז בתוכו מספר מיסטיקאים מתחומים שונים ובכך מאפשר למיסטיקאים ליהנות משטף מתמיד של לקוחות ואילו ללקוחות הוא מעניק הזדמנות לפנות למיטב מומחים הנמצאים תחת קורת גג אחת.

 
קו המומחים במיסטיקה – אילו סוגי מומחים כולל הקו

קו המומחים במיסטיקה, הוא למעשה קו תקשורתי, באמצעות רשת האינטרנט, טלוויזיה או רדיו, המאפשר לכל המעוניינים לקבל עצות ממגוון רב של מומחים. כך למשל, בתוכנית של שירה פליקס בערוץ 10 אפשר להתייעץ מידי יום עם מומחים בתחום האסטרולוגיה, הנומרולוגיה וקריאה בקלפי טארוט.

ברדיו 102 FM ניתן לפנות לעזרתם של המומחים כמו הפסיכולוגית ורדה רזיאל ז'קונד, פרופ' קראסו, הדאטיקנית אולגה רז ועוד. ישנם גם אתרי אינטרנט פרטיים המרכזים גם הם מגוון רב של מומחים ומאפשרים לכל המעוניינים תוך זמן קצר ומבלי לצאת מביתם, לקבל תשובה לכל שאלה.

קו המומחים במיסטיקה – פתרון נגיש, מהיר ואמין

קו המומחים במיסטיקה, לרוב כולל מיסטיקנים מפורסמים ומובילים בתחומם בישראל.
למיסטיקאים אלה מאד קשה להגיע, יש לקבוע תור כמה חודשים מראש וכמובן גם לשלם לא מעט כסף. במסגרת של קו המומחים בתוכנית טלוויזיה או רדיו, ניתן לפנות אליהם כבר היום, לקבל תשובה אמינה ולגמרי בחינם. אומנם לא כולם מצליחים לעלות על הקו ולדבר עם המומחה הרצוי ולא לכולם יש אומץ לשאול שאלות אישיות בפני כל המדינה. בשביל זה, קיימים ברשמת אתרים המרכזים את המומחים הללו ומציעים לפנות אליהם, תמורת תשלום סמלי או לגמרי בחינם.

קו המומחים במיסטיקה – פתרון פרסומי נפלא למיסטיקנים

בנוסף לכך שמדובר בדרך נוחה ומהירה לקבל יעוץ של מיסטיקאי, קו המומחים במיסטיקה הוא גם פתרון פרסומי נפלא למיסטיקנים עצמם. באמצעות קו מעין זה, הם יכולים בדרך מהירה ובטוחה להשיג המון לקוחות חדשים, גם בשעות שמעבר לתוכנית הטלוויזיה או הרדיו. הפרסומאים אף טוענים כי מדובר בכלי בעלי פוטנציאל שיווקי עצום ומאוד אהוד על הקהל הישראלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה