יום שני, 27 בפברואר 2012

פנג שואי לעסקים


לא תמיד השינוי מתחיל בתוכנו לא בהכרח. יש שדווקא שינוי חיצוני עשוי להיות המניע והמחולל של השינוי הפנימי. סוג כזה של שינוי הוא זה שמתחולל בתוכנו לאחר שיועץ פנג שואי לעסקים משכנע אותנו, בדרכי חן ונועם, כעקרונות השיטה ואופן יישומה, לשנות את מיקום החפצים, לרבות הרהיטים, בבית או בעסק, וקל וחומר אם העסק הוא בבית.
פנג שואי, תורה סינית עתיקה בת אלפי שנים, מכוונת למציאה או ליצירה של סביבת חיים, בבית ובעבודה, אידיאלית, כזו שתאפשר זרימה חלקה ורציפה של אנרגיית החיים, ובכך תזמן לנו אפשרויות וסיכויים לחוות בריאות, שפע, עושר ואושר.
בשנים האחרונות רווחת במקומותינו השיטה ועמה פורחים גם יועציה. גם לפני קבלת ייעוץ של יועץ פנג שואי לעסקים, אין הכרח בידיעת רזי השיטה והבנת עקרונותיה על מנת לחוש ולהיווכח בכדאיותה ובתועלתה, ולו רק בשל הרווחה הפיזית, אשר יישום עקרונותיה עשוי להביא למשרד.  
  
חשיבות סידור הרהיטים והחפצים השונים במשרד באופן שיוצר לא רק סביבת עבודה נוחה ומרווחת יותר לעובדיו אלא משרה ומקרינה את הזרימה הטבעית הטובה גם לאורחיה מעצימה את השפעת השיטה. חברות גדולות בעולם ובישראל הפנימו והטמיעו זה מכבר את עקרונות השיטה. לרבות מהן היא הביאה שפע ושגשוג.


פנג שואי לעסקים

העדר חשיבות האמונה
אמונה כלל ועיקר אינה תנאי הכרחי להיתכנות השפעתה המבורכת של השיטה. גם העדר אמונה בבסיס הפילוסופי המונח בתשתיתה לא מונע מאנשים להיפתח אליה ולקלוט את השפעותיה הטובות, לפתוח ערוצי אנרגיה לזרימת החיים המחלחלת ומחוללת, הולכים ופתחים, גדלים והולכים, מעגלים של אור ושפע, שגשוג ורווחה – פיזיים ונפשיים, רוחניים ורגשיים.
פנג שואי לעסקים קטנים עשוי לסייע להם לצמוח ולגדול. אם עדיין לא בחרתם מיקום למשרד או למפעל, מומלץ להתייעץ עם יועץ פנג שואי לעסקים, מאחר שמיקום עשויה להיות השפעה חיובית מבורכת בעוד בחירה לא מושכלת של מיקומו עלולה להיות לו ולכם לרועץ.
חשיבות הפרטים הקטנים
לא רק אלוהים - כאמונת המאמינים – נמצא בפרטים הקטנים. גם ליבת השיטה וגם הערך המוסף שלה. שימת לב אליהם ולקיחתם בחשבון בעת תכנון מיקום העסק וסידור הרהיטים והחפצים בתוכו הם מהותיים ומשמעותיים לרווח ולתועלת שניתן להפיק ממנה.
מה הם הפרטים הקטנים על פי תורת פנג שואי לעסקים?  קיומה של דלת רחבה שתאפשר זרימה חופשית ונוחה של אנרגיית החיים אל העסק, כיוון הדלת (המחושב לפי תאריך הלידה של בעל העסק), מיקום השולחן (לעולם לא עם הגב לדלת), תאורה רכה, צמחים המשרים אווירת טבע רגועה, צבעים נעימים לעין ועוד.
העיקר – שיהיה בשפע ובבריאות טובה!


  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה