יום ראשון, 19 בפברואר 2012

בתים למכירה בכפר סבא


בתים למכירה בכפר סבא - פרח השכונות

העיר כפר סבא זוכה לעלייה מתמדת בביקוש לבתים. אנשים רבים מחפשים בתים למכירה בכפר סבא אם בשל מיקומה הנוח במרכז ואם בשל אוכלוסייתה האיכותית והחינוך המוצלח שהיה לשם דבר בעיר. כדאי להכיר את השכונות והאזורים בכפר סבא לפני שמחפשים בתים למכירה בכפר סבא. יש את אזור מרכז העיר וקניון ערים, השכונות הסמוכות אליו הן שכונת פארק, שכונת הפרחים, שכונת אליעזר, ויצמן דרום, סירקין ושכונת הותיקים. השכונות הקיצוניות מצד מזרח הן קפלן ויוספטל, וישנן שכונות קטנות יחסית כגון בית ונוף וגני שרון.

מתחם G – שינוי כללי המשחק

בשנת 2009 הוקם בכפר סבא מרכז קניות חדש ברחוב וייצמן בשטח של כ-50 מ"ר שזכה לשם מתחם G בגלל שהוקם בידי קבוצת "גזית גלוב". המתחם החדש כולל חנויות רבות של מותגים מובילים ומתחם פתוח של אוכל ובילוי. מרכז הקניות החדש זכה במהרה לפופולאריות רבה ומשך אליו מדי יום עשרות קונים ובליינים.

בתים למכירה בכפר סבא


השפעתו של המתחם החדש גרם לשינוי כללי המשחק בשוק של בתים למכירה בכפר סבא, שכן הוא מספק מוקד של בילוי, קניות וכמובן תעסוקה ולכל אלו ישנה השפעה מהותית על הביקוש לדירות. מתחם
G גרם להעלאת קרנן של שכונות כמו שכונת גאולים שזכתה בשנים האחרונות להתעניינות מיוחדת מצד מחפשי בתים בכפר סבא.

בתים למכירה בכפר סבא - מרכז העיר

בדומה לכל עיר בעולם, הביקוש לדירות מושפע בעיקר ממיקומה של הדירה ומגודלה. על פי רוב הביקוש עולה ככל שהדירה ממוקמת במקום מרכזי יותר, כיוון שזה חוסך בעלויות של תחבורה ובזמן ויותר נוח. אמנם המגורים במקום מרכזי מהווים גם חיסרון בגלל הרעש והצפיפות, אבל עדיין האטרקטיביות של הדירה עולה ככל שהיא מרכזית יותר. 

ישנם אנשים רבים שמעדיפים לגור דווקא באזורים מרוחקים ושקטים יותר, אך בדרך כלל מדובר באנשים מבוססים המחפשים שכונות יוקרה או בתים פרטיים ולא בניינים, וממילא מחיריהם של בתים אלו גבוהים יותר. ניתן למצוא בתים למכירה בכפר סבא בטווח מחירים רחב יחסית.

בתים למכירה בכפר סבא – ומה לגבי תעסוקה?

מבחינת תעסוקה בכפר סבא אפשר להיות רגועים, מכיוון שלעיר יש הרבה מה להציע בתחום זה, והעירייה עצמה מספקת שירותי ייעוץ והכוונה לצעירים בנושאי תעסוקה. גם למתקשים למצוא תעסוקה בתוך העיר, הרי שמיקומה המרכזי בארץ לא יקשה עליכם למצוא תעסוקה במרחק נסיעה סביר. 

קיימים מפעלי הייטק רבים בכפר סבא כגון חברת Novell, SanDisk, yes, טבע ועוד עשרות חברות. כמו כן לא חסרים מפעלים, ויש גם את המרכז הרפואי "מאיר" שמספק תעסוקה רבה בתחומי הרפואה השונים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה