יום שבת, 5 באוקטובר 2013

מיסטיקנים מומחים



מדריכים רוחניים
 
כשמדברים על מיסטיקנים מתכוונים לעולם רוחני עשיר, שגם היום, בעידן המחשבים והסמארטפונים, זוכה לפופולאריות עצומה. מפני שהיום, יותר מאי פעם, אנשים יודעים את חשיבותו של האיזון בין נפש לגוף, בין חומר לבין רוח. לכן הם פונים לעולם המיסטיקה הפותח בפניהם דלתות לעולם של ידע בלתי נדלה עלינו ועל הסביבה, מאפשרים להם לא רק להציץ אל עבר עתידם אלא גם לאמץ לעצמם דרך חיים בריאה ומאושרת.


להתייעץ עם הכוכבים 

עולם הרוח של מיסטיקנים זהו עולם עשיר הנשען על ידע בן אלפי שנים. ידע כזה, למשל, נמצא בתורת הכוכבים – אסטרולוגיה. זוהי אמונה בכך שקיים קשר בין מצבם של גורמי השמיים ביום הולדתו של האדם לבין גורלו, מעשיו ותכונות אופיו. גורמי השמיים העיקריים הם כוכבי הלכת במערכת השמש, השמש עצמה והירח, אשר נחלקים ל- 12 מזלות. בעזרתם וגם בעזרתם של קו האופק ונקודת רום השמיים, ועל סמך תאריך לידתו של האדם, האסטרולוגים יכולים להעניק לנו תשובה לכל שאלה ולאפשר לנו להגיע לאיזון בין החומר בעולם הפיזי לבין הרוח בעולם האלוהי העליון.


 להקשיב ללב ולנפש

את הידע על העולם הרוחני ועל חוקי היקום השולטים בעולם הגשמי אפשר לשאוב גם מקלפי טארוט. אפשר להיעזר בקלפים הקלאסיים ואפשר להיעזר למשל בקלפי זן אושו. הם מאפשרים לנו להקשיב ללב ולנפש, ללמוד מהי אהבה ואמון, מהו פחד ואומץ, מהי צמיחה ומהו מוות, מהו שכל והבנה. הסוד של קלפי טארוט הוא בכך שהם למעשה מציפים החוצה מה שמתרחש בנבכי הנשמה של האדם, את מה שקורה לו בתת המודע.


לפנות למדריכים רוחניים

בעזרת מיסטיקנים מומחים והמיסטיקה אפשר לפנות לא רק לתוך הפנימיות של האדם, אלא לחפש תשובות והדרכה מבחוץ. הכוונה היא למדריכים רוחניים, שיש לכל אדם אשר שומרים עלינו מלמעלה ומכוונים ברגעי משבר. הבעיה היא שלא כולם יכולים לפענח ולהבין את המסרים שישויות אלוהיות אלו שולחים לבני התמותה. ברוב המקרים נדרשת עזרה של מתקשרים רוחניים מנוסים או פותרי חלומות מקצועיים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה