יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

התקנת מצלמות אבטחה



כמה דברים שחשוב לדעת על התקנת מצלמות אבטחה
אם אתם עומדים להתקין מצלמות אבטחה בבית או בבית העסק שלכם, הרי שיש מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם. לקראת התהליך של התקנת מצלמות אבטחה, יש כמה החלטות שעליכם לקבל מראש, וזאת מן הסתם כדי שתוכלו לקבל את התיעוד הטוב ביותר למתחם שלכם הלכה למעשה.

ראשית כל, עליכם לשאול את עצמכם, האם כאשר אתם מבצעים התקנת מצלמות אבטחה תרצו לבצע מעקב אחרי התיעוד המצולם גם מן המכשירים הביתיים שלכם? זהו כמובן דבר נכון בעיקר למשתמש הביתי, אך לא רק עבורו. אם למשל אתם רוצים לעקוב אחרי המתרחש דרך רשת האינטרנט או הטלפון הסלולרי שלכם - יש לבצע התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP, על מנת לקבל את התיעוד הנ"ל.

התקנת מצלמות אבטחה
 
עוד כמה דברים חשובים אודות התקנת מצלמות אבטחה
דבר נוסף שצריך לדעת על התקנת מצלמות אבטחה הוא האפשרות להתקנה של מצלמת דמה. הדבר טוב בעיקר בתור גורם הרתעתי וחסכוני יחסית. במקום להשקיע במצלמות יקרות - מתקינים מצלמת דמה בעלות של עשרות שקלים, וכך יוצרים גורם הרתעתי חזק. לחילופין, יש אפשרות מתוחכמת יותר של התקנת מצלמות אבטחה. במצב זה, אתם מתקינים מספר מצלמות דמה במבנה, והמצלמות האמיתיות הן בעצם מוסוות. הגורם שינסה לפרוץ ינסה להרוס את מצלמות הדמה ויחשוב שכעת הוא מוגן - כשבפועל כל מעשיו מתועדים לחלוטין, וכך אתם בעצם מערימים עליו ומפילים אותו בפח.

יש לכם אפשרות גם לבצע התקנת מצלמות אבטחה עם יכולת לשליטה מרחוק. בעצם, אתם יכולים לשנות את הזווית שלהן, לשנות את הזום, להדליק את התאורה שלהן בלילה, וכיו"ב. מדובר על פתרון מעולה למי שיוצא לזמן ארוך מהמתחם שלו רוצה לשלוט על המצלמה, במקום לקנות עוד מצלמה נוספת לכיסוי השטח.

לקבל את כל התשובות
בשורה התחתונה, חשוב מאד שתבחנו את כל האפשרויות שעומדות לפניכם לפני שאתם רצים לבצע התקנת מצלמות אבטחה. יש כיום סוגים מגוונים מאד של מצלמות אבטחה שיכולות לתת לכם מענה לצרכים משתנים - וחשוב להיות עם האצבע על הדופק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה