יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

קייטרינג חלבי לאירועים ביתיים



אתם מתכננים לארח בביתכם לא מעט אנשים, לכבוד אירוע יוצא דופן. אפשר שמדובר על יום ההולדת של בני הזוג שלכם, על בת המצווה של הבת שלכם, או על חג שבו אתם מזמינים את כל המשפחה שלכם, הקרובה והרחוקה גם יחד. לפני שאתם עומדים לטרוח על הסירים במטבח - מדוע שלא תצרו קשר עם חברה שתוכל לספק לכם שירות של מזון כל שהוא? ואם כבר מזון אז רצוי שיהיה איכותי וטעים במיוחד, או במילים אחרות – הזמינו קייטרינג חלבי. אין כל עוררין על כך כי קייטרינג חלבי נחשב כיום לאחד מסוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר בארץ וברחבי העולם כולו, שכן הוא מתאים גם למי שרוצה תפריט חלקי בלבד לאירוח בבית, אך גם תפריט מלא, בהתאם לדרישה שלכם.

 
ממה התפריט החלבי מורכב?
קייטרינג חלבי יכול להיות מורכב בעיקרו ממגשי אירוח שונים. כך למשל, תוכלו להגיש מאפי פיצה מלוחים וטעימים, מגשי גיבנות איכותיות, בתוספת עם ירקות, פירות ומטבלים מתאימים. תוכלו גם לקבל מגשי כריכים טעימים במיוחד, עם תוספות מגוונות מאד.
כמובן שאפשר להזמין קייטרינג חלבי שיהיה מורכב יותר. תוכלו לקבל את מיטב המנות מהמטבח האיטלקי - פסטות מכל סוג, מנות של רביולי, מנות לזניה עם תוספות מגוונות מאד, ובקיצור - כל מנה טעימה שאתם יכולים לחשוב עליה. קייטרינג חלבי גם יכול לכלול מנות דגים, אשר מבחינת הכשרות אינם נחשבים בשריים. כך גם אפשר להזמין מגשי סושי טעימים מאד, ובמנות העיקריות לספק דג אפוי או דג על הגריל לבחירתכם.

ומה עם הקינוח לאורחים?
אנשים רבים אשר מקיימים אירוח ביתי, יוצרים קשר עם חברת קייטרינג חלבי, משום שהם מעוניינים בקינוחים איכותיים באופן מיוחד. זה הזמן לספק לאורחים שלכם מאפים מתוקים טעימים, עוגיות מדהימות, סופלה שוקולד, פנקייקים, ארטיקים, גלידות, או כל קינוח אר שאתם רק תרצו. מדובר על דרך מושלמת לסיים את האירוע, עם קינוחים איכותיים במיוחד. כך בצעם, אפשר ליצור קשר עם חברת קייטרינג חלבי, לא משנה מהו ההיקף של האירוח שלכם בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה