יום שבת, 2 בנובמבר 2013

אבן מזל



אבן מזל – מזל שור
אם אתם מתעניינים באבני מזל, כדאי שתדעו שאתם לא לבד בעניין הזה. הרבה מאד אנשים ברחבי העולם כולו מאמינים בסגולות המיוחדות של אבני מזל שונות כאלה ואחרות, ואין כל צל של ספק כי מדובר על נושא מרתק ביותר לכל הדעות גם כיום.
ומה עם אבני מזל ואסטרולוגיה? אם כן, בני מזל שור מונעים בעיקר מתכונת ההישגיות. הם נהנים מהדרך אבל היעד הנכבש הוא התגמול האמיתי עבורם. רבות מהתכונות של בעלי מזל שור קשורות בתכונה זו ובמימוש שלה. תכונה זו מתבטאת אצלם בבטחון עצמי גדול, התמדה, סבלנות, יצירתיות, החלטיות וכדומה. באופן השלילי ניתן לאפיין תכונה זו בחמדנות, עקשנות, חומריות גדולה וקנאה. אבן מזל שור תשקף תכונות ואפיונים אלה ותעזור לבעלי המזל לממש אותן על הצד החיובי, ויש כמה אבנים כאלה כפי שמייד נראה.
רוז קוורץ - אבן מזל שור זו משלימה את התכונות הטובות של בני מזל זה ומעודדת אותם. היא מגבירה את הבטחון עצמי, את היצירתיות ואת יכולת פתרון הבעיות בדרך אל המטרה. היא יכולה לפתח אהבה לאחר ומעודדת שמחת חיים לשמה.
אמרלד - אבן מזל שור זו נחשבת למסוכנת במידת מה ויש לדעת להשתמש בה בחכמה. היא עוזרת עם הבטחון העצמי ומגבירה את המוטיבציה להשיג את המטרה, אך היא יכולה להכניס את בעל המזל ללופ של עקשנות מוגזמת שעלולה להיות הרסנית.
פיס לזולי – אבן מזל זו עוזרת בעיקר בתחום הלימודים וההתפתחות השכלית והמחשבתית. היא עוזרת להרחיב את כישורי הלמידה והיא מרגיעה לחצים וחרדות העלולים להיווצר בתקופת הלימודים.
אקוומרין - אבן מזל זו מגבירה את אומץ הלב הפנימי לבצע מהלכים גדולים והיא  מחדדת את החשיבה המהירה ומשפרת את יכולת התקשורת החיובית עם אנשים אחרים. האבן מסייעת להגיע להישגים בדרך נעימה ולא תחרותית מידי.
מדוגמה זו ניתן להבין כי לכל מזל יכולות להיות אבני מזל שונות שייעודן הוא לעזור בפיתוח התכונות החיוביות העולות מתכונות הבסיס של כל מזל ומזל, ולאפשר לאדם למצוא את הנתיב הנכון עבורו להגשים את עצמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה