יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

ראש דיו



כל מי שמחזיק מדפסת זקוק מידי פעם לרכישת ראש דיו. היום לרכוש ראש דיו זו פעולה פשוטה וזולה יותר מבעבר. ישנן חנויות רבות בכל עיר אשר מוכרות ראשי דיו ולצידן יש חנויות אינטרנטיות שמאפשרות להנות מרכישה מהירה, פשוטה וזולה של הראשים ויותר מכך, דרך האינטרנט ניתן גם לבצע השוואת מחירים ולבחון כי רכישת הדיו תהיה זולה ככל הניתן.

רכישת מדפסת
כאשר רוכשים מדפסת חדשה היא מגיעה עם ראש דיו מקורי. משמעות הדבר היא שאת הראש דיו ייצר מי שייצר את המדפסת. פעמים רבות מציעות חברות המדפסות להמשיך לרכוש גם את ראשי הדיו שיוצרו דרכן וזאת מסיבות שונות. יתכן כי בעבר היה הגיון ברכישת ראש דיו מקורי, אולם היום ישנן חברות רבות שהשקיעו מאמצים רבים בייצור ראשי דיו תואמים.

ראשי דיו תואמים
ממש כפי שהם נשמעים, ראשי הדיו התואמים מתאימים למדפסת ותואמים באופן מדוייק לראשי הדיו המקוריים הנמכרים על ידי החברה שמייצרת את המדפסת. ראשי הדיו התואמים נראים זהים לאלו המקוריים כיוון שהם אמורים להתלבש באופן מושלם במקום במדפסת. גם מבחינת איכות הצבע נותנים ראשי הדיו התואמים את האיכות הגבוהה ביותר שניתן לבקש מהמדפסת.

חיסכון בדיו
כאשר רוצים לחסוך בדיו ניתן לעשות זאת על ידי הגדרות של המדפסת. אין כל קשר בין ראש הדיו לכמות הנדרשת בעת ההדפסה. ראש דיו תואם יחסוך בדיו בדיוק כמו מקורי אם רק ההגדרות של המדפסת יהיו תואמות לדרישה. לכן, אם אין לכם כוונה להדפיס נייר בדפוס צבעוני, אין כל צורך שהגדרת המדפסת תהיה על דיו צבעוני. הגדרה של המדפסת בצורה נכונה תחסוך לכם הרבה כסף לכן כל הדפסה שלא צריכה להיות איכותית צריכה לעבור דרך הגדרה של המדפסת להדפסה חסכונית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה