יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

דיני עבודה - ייצוג מעסיקים


דיני עבודה - גם מעסיקים זקוקים לייצוג משפטי

בימים אלו, בהם ארגוני העובדים מתחזקים וגם החקיקה לטובת עובדים, יש לזכור כי גם למעסיקים יש זכויות וגם הם זקוקים לייצוג משפטי. להיות מעסיק של עובדים רבים זהו דבר לא פשוט כלל ועיקר - מצד אחד מדובר בעמדה של כוח אך מצד שני היא טומנת בחובה גם הרבה מאוד אחריות. בשנים עברו מעסיקים רבים לא היו מודעים לחלק גדול מהזכויות של עובדיהם ולכך שאין לזלזל בהן, אולם כיום המצב השתנה לחלוטין. אמנם פעמים רבים הצדק נמצא עם העובדים, בין אם המעסיקים לא שמרו על זכויותיהם ובין אם פעלו בניגוד לחוק, אך גם המעסיקים יכולים להזדקק לייצוג במקרים שונים, ולכן עליהם ליצור קשר עם עורכי דין שמתמחים בתחום של דיני עבודה - ייצוג מעסיקים.



באיזה מקרים מעסיקים זקוקים לייצוג משפטי?

אם העובד הוא זה שמתחיל את התביעה או ההליך המשפטי, מאחר שלטענתו המעסיק פגע בו ולא העניק לו את מלוא זכויותיו לפי חוק, המעסיק זקוק לליווי משפטי מקצועי. עורכי דין שעוסקים בתחום של דיני עבודה - ייצוג מעסיקים יכולים לתת שירות אשר כולל את הכנת המעסיקים לקראת הצפוי להם בהליך המשפטי מול העובד.


מעסיקים שתובעים את עובדיהם

מן הסתם, מעסיקים זקוקים לליווי משפטי של עורך דין בתחום של דיני עבודה - ייצוג מעסיקים גם כאשר הם אלו שרוצה להתחיל הליך משפטי מסוים כנגד אחד מעובדיהם. יש מקרים רבים מסוג זה, בהם העובד מפר את חוזה העבודה או עושה משהו אחר בסגנון, ועל מנת להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר, יש להיוועץ בעורך דין שמתמחה בתחום זה.


איך לבחור עורך דין?

דיני עבודה - ייצוג מעסיקים הוא תחום אשר עוסקים בו הרבה עורכי דין מקצועיים, בין אם מדובר במשרדי עורכי דין גדולים שעוסקים בתחומים רבים ובין אם מדובר במשרדי בוטיק קטנים אשר דיני עבודה - ייצוג מעסיקים הוא תחום העיסוק העיקרי שלהם. לכן, כאשר באים לבחור עורך דין המתמחה בתחום הזה, יש להשקיע לא מעט חשיבה וזמן בבחירת עורך הדין המתאים והמקצועי ביותר (במסגרת התקציב כמובן) אשר יוכל ללוות את המעסיק לאורך כל התהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה