יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

מתקשרים רוחניים



מתקשרים רוחניים

מתקשרים רוחניים אלו אנשים שיש להם יכולת לראות להעניק תשובות מיידיות לנושאים שונים המעניינים בחיינו. המתקשרים יכולים להשתמש בתקשור בלבד והם יכולים לשלב בין הטכניקה של תקשור יחד עם כלים נוספים כמו למשל שימוש בנומרולוגיה והכל במטרה לתת לבעל הדילמה פתרון להמשך חייו. מתקשרים רוחניים ילוו כל דילמה או בעיה וזו יכולה להיות בתחום הבריאות, הפרנסה הזוגיות או כל בעיה אחרת שנמצאת בחיים.


שיפור הבריאות

לעיתים אנו עושים כל שביכולתנו ובידע שלנו כדי לשמור על הבריאות שלנו ולמרות כל זאת עדיין אנו מרגישים ברע. מתקשרים רוחניים יבחנו את המצב הכללי שלנו על סמך מה שנאמר, על סמך תשובות לשאלות ועל סמך כלים רוחניים גבוהים אותם הם יזמנו כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר. אדם חולה או אדם שבריאותו לא במיטבה, הוא אדם שלא מתפקד בכל היבטי חייו ואחת הדרכים למצוא את הדרך היא ליצור קשר עם מתקשר שיכוון לפתרון בעיית הבריאות.



שיפור הפרנסה

אחד הדברים שמטרידים את רוב האנשים הוא תחום השפע והפרנסה. כמובן, שפע יכול להיות גם בתחומים שאינם כלכליים, אך הרוב מקשרים בינו לבין כסף. כשיש בעיות כספיות, דילמות לגביי התקדמות בעבודה ויותר מכך, התלבטות כיצד בכלל אנו אמורים להתפרנס ומה הכיוון המתאים לנו, מתקשרים רוחניים יכולים לתת את המענה. דרך שאלות, תשובות והתייעצות גבוהה המתקשרים יוכלו להעניק הכוונה יעילה לשיפור פרנסה.



בעיות מגוונות בחיינו

אין זה משנה אם יש בחיינו בעיה אחת שנמשכת זמן רב או בעיה שצצה פתאום והיא דורשת פתרון, מיסטיקנים אונליין יוכלו לסייע לפתור אותה. הפתרון אינו פתרון קסם, הוא כולל הכוונה מדוייקת, הכוונה אשר תפתור את הבעיה ותגרום לכך שזו לא תחזור יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה