יום שבת, 22 בנובמבר 2014

שואבי אבק מרכזיים



שואבי אבק מרכזיים הם שואבי אבק עוצמתיים אשר ניתן להתקין אותם בעת בנייה או שיפוץ של הבית. השואבים יכולים להתאים לכל בית כיוון שדרך העבודה שלהם היא שבכל אזור, חלל או חדר יש פתח אליו מתחבר צינור וההפעלה של המערכת יכולה להיות בקלות מכל חדר. החלק הנוסף של שואבי אבק מרכזיים הוא המנוע ואזור האיסוף של האבק והלכלוך כאשר חלקים אלו נמצאים באזור מרוחק מהחדרים עצמם. הניתוק בין החדרים לאזור האיסוף מביא איתו שני יתרונות מרכזיים; היתרון הראשון הוא השקט בהפעלת המערכת והיתרון השני הוא ביכולת להרחיק את האבק לחדר נפרד.

מערכת שקטה
שואבי אבק מרכזיים מאפשרים לכם לנקות את הבית שלכם בכל שעה של היום, גם אם ישנם אנשים אשר ישנים בבית. המערכת מורכבת משני חלקים עיקריים כאשר המנוע נמצא באזור מרוחק מהחדר, מה שמאפשר לכם לנקות את החדר בלי להילחץ מהרעש. השקט של המערכת מאפשר לכם לנקות גם בזמן שהילדים ישנים בחדר ומאפשר לנקות את החלל מבלי להיות מוטרדים מהרעש.

הרחקת האבק
שואבי אבק מרכזיים הם השואבים הטובים ביותר להרחקת האבק מהבית. השואבים מעבירים את האבק והלכלוך לאזור מרוחק והם עושים עבודה עוצמתית אשר יכולה להרחיק לחלוטין את קרדית האבק. העוצמה של המערכת יחד עם הריחוק של האבק לחלל נפרד לחלוטין מבלי ששאריות של האבק יישארו בחלל הבית.

התקנת המערכת
התקנת מערכת של שואבי אבק מרכזיים דורשת עבודה של חברה מיומנת ובעלת ניסיון. אם אתם מחפשים חברה שתלווה אתכם בדרך למערכת המושלמת עבורכם כדאי שתחפשו אחר חברה בעלת ניסיון עם התאמה והתקנה של המערכות וחברה אשר יש לה לקוחות ממליצים שיכולים להעיד על איכות המערכת וקלות ההפעלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה