יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

מחפרון Volvo


המקצועיות עם מחפרון
Volvo

מהו המחפרון המוביל ביותר שיש כיום? אין ספק שיש כמה טוענים שונים לכתר, אבל קשה מאד להתעלות מעל הדגמים האחרונים של מחפרון
Volvo. מדובר על אחד מהמחפרונים המובילים בעולם כיום, שאפשר לבצע איתו שורה של עבודות. בעזרת מחפרון Volvo, אפשר לבצע כמובן עבודות חפירה, כולל עבודות החפירה העמוקות ביורת שיש, אבל לא רק. המחפרון של Volvo יכול גם לבצע הרמה למשאות כבדים במיוחד של מאות ק"ג - ובכך יש לו כמה תפקידים אפשריים, וכמובן שמשתמשים בו במקומות רבים - במגזר התעשייתי והחקלאי כאחד, לשורה ארוכה מאד של פעולות ועבודות.


התכונות שהופכות את המחפרון של
Volvo למנצח

קודם כלל, בתוך הקבינה של מחפרון
Volvo תוכלו לקבל את השליטה הטובה והמלאה ביותר שיש. זה כולל אגב שדה ראיה מעולה לשטח כולו, אפשרויות שליטה והיגוי מדויקות ומוצלחות, אזור רב לגוף להתרווח, והדבר מאפשר לעבוד לאורך שעות.



תכונה חשובה של מחפרון Volvo נוגעת לשסתומים ההידראוליים שלו. בשונה ממחפרונים אחרים, במחפרון של Volvo יש הפרדה בין השסתומים ההידראוליים שמשמשים למחפר לבין אלו שמשמשים לעבודות החפירה. למה זה חשוב? כי כך אפשר לבצע בקרה חכמה יותר על עומס יתר עבור המחפרון, ולקבל שליטה טובה ומדויקת יותר.

אתם מקבלים נעילה דיפרנציאלית אחורית באופן מלא - שזה פשוט אומר שכעת האחיזה שלכם בכלי החפירה וההעמסה של מחפרון
Volvo תהיה טובה יותר מאי פעם ואתם ממש תוכלו לשלוט עד לרמת הסנטימטר בכל תנועה של הרכב.


ואפשר לעבוד בצורה נוחה

כל אדם שהתנסה בעבודה עם מחפרון Volvo והוא בר-סמכא בתחום, הודיע ללא כל ספק שמדובר על אחת מהמחפרונים המובילים מכל בחינה שהיא. זהו מחפרון שקל מאד לעבוד איתו, ואם אתם מצוידים ברישיון המתאים - אתם לא צריכים הרבה יותר מהמחפרון המתאים. אפשר לעבוד איתו בקלות, הוא נותן שליטה מלאה ובטוחה, וחופר ומעמיס בצורה מדהימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה