יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

מוקד שירות טלפוני



בעלי עסקים רבים תוהים אודות מוקד שירות טלפוני ומי צריך שירות שכזה. ובכן, מוקד שירות טלפוני הוא מוקד אשר נותן מענה לעסק וללקוחותיו. העסק פתוח בשעות מסוימות או שהוא ממוקם באזור שלא תמיד מאפשר לו להעסיק עוד עובדים. כמו כן, לפעמים הוא עסק של אדם אחד ואין לו אפשרות להעסיק עובדים נוספים, למרות שהוא רוצה לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלו. המוקד מאפשר גם לעסק קטן להעניק שירות גדול וניתן להתאים לכל עסק את המענה הטוב ביותר שיינתן ללקוחות שלו.

איזה שירות תרצו לתת
העסק פתוח בשעות מסוימות, אך המוקד יכול להיות פתוח גם בשעות שהעסק סגור. למשל, עסק למכירת מוצרי ציוד משרדי יכול להחליט לפתוח את שעריו לקהל הרחב לקראת 9:00, אך לתת מענה טלפוני כבר מהשעה 7:00 באמצעות מוקד שירות טלפוני. במוקד יוכלו לקבל את השיחות הנכנסות ולהשאיר לבעל העסק או לעובדים במקום את ההודעות השונות אליהן יוכלו לחזור מיד עם הפתיחה.

עסק של איש אחד וצוות שלם
עסקים קטנים יכולים להיות גם עסק של איש אחד בלבד ועובד אחד לא יכול לנהל את כל חלקי העסק. לפעמים מוקד שירות טלפוני אינו יכול לתת מענה לאורך כל שעות היממה או שהוא עסוק בדברים אחרים בעסק כמו למשל לתת שירות פרונטלי והשיחות אותן יש לעשות עלולות לפגוע בהישגיו. לשם כך המוקד יכול לקבל שיחות או אפילו להוציא עבור העסק.

ביצוע עבודת טלמרקטינג
מוקד שירות טלפוני יכול לקבל את השיחות הנכנסות של העסק והוא יכול גם לשמש בתור טלמרקטינג לשיחות יוצאות. בצורה כזו העסק יכול להגדיל את רווחיו וכל זאת מבלי שיצטרך להעסיק עובדים בתוך מתחם העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה