יום חמישי, 15 בינואר 2015

שירות מענה טלפוני לעסקים



שירות לקוחות – שווה למוצר איכותי
מה מבדיל עסק מצליח מעסק שלא מצליח להתרומם? מדוע אנו עדים לעסקים רבים עם דרייב להצלחה, מוצר איכותי ותנאים טובים להצלחה – שלא מצליחים להתרומם מעל הבינוניות? התשובה לכך נעוצה, במידה רבה, בשירות הלקוחות. כיום, במציאות עסקית תחרותית ותובענית כשלנו, מוצר איכותי ודרייב להצלחה פשוט לא מספיקים. יתרה מכך – מוצר לא יהיה איכותי אם לא יתלווה אליו שירות לקוחות מקצועי ואדיב. שירות לקוחות טוב כרוך בהשקעה, אדיבות, מקצועיות וסבלנות – ומתבטא, במידה רבה, במענה הטלפוני שהעסק מספק ללקוחותיו.

מענה טלפוני יעיל
מענה טלפוני הוא אומנות בפני עצמה. לא מדובר כאן במזכירה משועממת הרושמת פתקים במשרד קטן – כשאנו מדברים על מענה טלפוני יעיל נדרש הרבה יותר מכך. המענה הטלפוני לעסק שלך חייב להיות מקצועי, אדיב, סבלני, ומעל לכל – מהיר. זמני המתנה ארוכים ומתישים מבריחים לקוחות פוטנציאליים ומתסכלים לקוחות קיימים. בשלב זה, עסקים רבים ירגישו צורך ביצירת מזכירות או מוקד בניהול פרטי של העסק שלהם – אך זו תהיה טעות. הכשרת מוקדנים מקצועיים, אדיבים לעסק שיספקו שירות מהיר מסביב לשעון (כמצופה מעסק מצליח) היא ארוכה ומסובכת, ועדיף לחשוב על שירות מענה טלפוני לעסקים.

שירות מענה טלפוני לעסקים בשיטת call center
שיטת ה-call center מרכזת, ולא בכדי, אחוז ניכר מכלל המוקדנות הטלפונית במגזר העסקי. שיטה זו מספקת שירות מענה טלפוני לעסקים שהוא מעל לכל מקצועי ומהיר – כך שזמני ההמתנה הארוכים לא קיימים כמעט. בנוסף, שירות מענה טלפוני לעסקים בשיטה זו מבטיח שהמענה הטלפוני לעסק שלך – הפנים של שירות הלקוחות – יהיה מקצועי ואדיב, בסטנדרטים ובפיקוח מתמיד של חברה המתמחה אך ורק בשירות מענה טלפוני לעסקים. ואולי הפרט החשוב ביותר – פנייה לשירות מענה טלפוני לעסקים תבטיח שאתה תוכל להתמקד בדבר בו אתה טוב ביותר – המוצר האיכותי שהעסק שלך מספק והשירות האישי והאדיב שלך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה