יום חמישי, 29 בינואר 2015

מעלון מדרגות



מעלון מדרגות – לא חייבים לעבור דירה

אם אתם או אדם בסביבתכם הקרובה מגיע למצב בו הוא לא מסוגל לעלות מדרגות בכוחות עצמו – הרי שמדובר במצב מצער ללא ספק. בין אם מדובר במצב של נכות הכובלת אתכם לכיסא גלגלים או פשוט בזקנה – חוסר העצמאות הוא ללא ספק מצב לא נעים. עם זאת, מעלון מדרגות מציע עבורכם פתרון אלגנטי ויעיל שישפר את איכות החיים שלכם ללא היכר. מדובר במכשיר המורכב ממסילה המורכבת על המדרגות, ומאפשרת תנועה של גוף המעלון עליה. כך ניתן לעלות או לרדת במדרגות ללא מאמץ – לפני שאתם מתחילים לחפש בית חדש ללא מדרגות.



כיסא או משטח – לפי הצורך שלכם

ישנם שני סוגים עיקריים של מעלונים – כיסא ומשטח. מעלון מדרגות בצורת כיסא מתאים בעיקר לאדם שמסוגל לעבור מכיסא הגלגלים לכיסא המעלון עצמאית, או שמתקשה בעליית מדרגות אך אינו מתנייד עם כיסא גלגלים. מעלון מדרגות בצורת משטח מתאים למי שמוגבל לכיסא הגלגלים, ובו ניתן לעלות על המשטח הרחב עם כיסא הגלגלים כולו. מעלון המשטח גם מתאים למשקלים גדולים יותר – בשביל כיסא הגלגלים. המעלונים נבדלים זה מזה גם בהתאמתם למדרגות עצמן – מעלונים ישרים לעומת מעלונים המותאמים למדרגות מפותלות או מעוקלות מסוגים שונים.

סקר שוק ברשת – ומציאת המוצר המושלם עבורכם

כמו בכל מוצר אחר, מומלץ בחום לבדוק את כל מגוון האפשרויות ברשת לפני שמבצעים רכישה. עם זאת, חשוב לזכור מעלון מדרגות הוא לא מוצר שצריך לחסוך בו – המחשבה שלכם צריכה להתחיל בנוחות הנחוצה לכם מרכישת מעלון מדרגות. לאחר מכן, יש להגדיר מהו הצורך שלכם – והאם ניתן להסתפק במעלון כיסא או לרכוש משטח. בכל מקרה – מדובר ברכישה שלא תבינו איך נראו חייכם לפניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה