יום שישי, 2 בינואר 2015

ארון הזזה



הכל על הגודל של ארון הזזה
כמעט בכל פעם שממליצים לכם על רכישת ארון הזזה, ההתמקדות היא כמובן בגודל שלו ובניצול השטח המעולה שלו. יש לציין שזה לא בכדי, אך במקום לדבר בסיסמאות - הפעם נפרט לכם מדוע ארון הזזה הוא דווקא הארון הגדול ביותר שתוכלו למצוא ולמה זה לא קיים בארונות אחרים. כמובן שבכל מה שנוגע לניצול השטח הדבר כבר ברור מאליו - ארון גדול יותר, הוא ארון עם יותר מקום ויותר נפח, ומאפשר לכם יותר אחסון במוצר אחד וחוסך לכם לא מעט כסף ומקום.

אז למה דווקא הארונות הללו גדולים כל כך?
לכאורה, מדוע רק ארון הזזה הוא מהארונות הגדולים ביותר שיש? הסיב הלכך נעוצה כמובן בעיצוב המיוחד שלו. בעוד שארון עם דלתות כנף רגילות לא יכול להיות גדול מידי, במקרה של ארון הזזה אין שום בעיה. בארונות עם דלתות כנף, אם הדלת גדולה מידי ותגיע מהרצפה לתקרה, היא תהיה כבדה מידי וגדולה מידי - וזה גם יפגע מאד בעיצוב הארון ויקשה מאד על פתיחתו וסגירתו.



במקרה של הדלתות של ארון הזזה אין בכלל את הבעיה הזו! הדלתות מותקנות על ציר מיוחד וקל מאד להזיז אותן גם כשהן גבוהות וגדולות במיוחד. כך בעצם, אפשר לקבל את הארונות בעיצוב מיוחד ויפה מאד. דווקא המראה של ארונות שמתחילים ברצפה ומגיעים לתקרה - ייווצר אפקט גדול ומרשים מאד, ומאחר שנהוג לבחור בארונות עם עיצוב יוקרתי, אתם יכולים רק להרוויח מכל כיוון.

ואז יש מקום לכל דבר
ברגע שבוחרים ארון הזזה גדול, שהוא גם עמוק יחסית ונצל היטב את שטח הקיר, אתם בעצם יכולים במוצר אחד, לקבל את כל השטח שאתם צריכים לאחסון הבגדים שלכם. זה לא מפתיע שאצל משפחות רבות, מספיק רק ארון אחד, כדי שיהיה אפשר לאחסן בו כמעט את כל הבגדים של בני המשפחה, ולעתים את כל הבגדים ללא יוצא מן הכלל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה