יום שישי, 2 בינואר 2015

מבחן gmat



להתקבל לתואר שני במנהל עסקים זה לא דבר פשוט ולא כל אחד יוכל לעשות את זה בלי בעיה. חשוב להבין שכדאי מאוד להתכונן לקראת הניסיון להתקבל ללימודים, כי יהיה עליכם להתמודד עם מבחן gmat בבואכם להירשם לתואר השני. מבחן gmat הוא מבחן מאתגר במיוחד ולכן בהחלט לא כדאי להשאיר את ההכנה למבחן הזה לרגע האחרון.




בואו לעשות קורס
אם אתם חושבים ללמוד מנהל עסקים לתואר שני באוניברסיטה אמריקאית אתם חייבים להתחיל ללמוד כבר עכשיו למבחן, ולא כדאי שתעשו את זה לבד. יש היום הרבה מוסדות שבהם תוכלו לעשות קורס לקראת מבחן gmat, ואם אתם רוצים לעבור את המבחן הזה בהצלחה כבר בפעם הראשונה, הרי שלעשות קורס זו בחירה נכונה. קורס הכנה לקראת מבחן gmat אומנם ידרוש מכם להשקיע וגם יעלה לכם לא מעט, אך הוא יקצר לכם תהליכים וזה חשוב.

מה בודקים במבחן?
כאשר מדברים על מבחן gmat ניתן לראות שנבדקות מספר יכולות של המועמד. ראשית, נבדקת יכולת הביטוי, ושנית, נבדקת גם יכולות ההבנה המילולית. בנוסף לכל אלה במסגרת מבחן gmat נבדקת גם היכולת הכמותית, וכל הדברים האלה ביחד מהווים את חלקיו השונים של המבחן. אין לכם שום סיכוי להתקבל ללימודים ללא המבחן הזה ולכן כדאי שתתחילו כבר עכשיו ללמוד לקראתו.

סיכויי ההצלחה
זה ברור שסיכויי ההצלחה שלכם במבחן בהחלט קשורים ליכולות האישיות שלכם, אך לא רק. זה קשור גם לתרגול ולזמן שתשקיעו בהכנה שלכם למבחן, ולכן לא כדאי להשאיר את הכול לרגע האחרון. אם חשוב לכם להצליח במבחן ולהתקבל ללימודים כדאי יהיה להתחיל להתכונן לא מעט זמן מראש, כי זה יגדיל את הסיכוי שלכם להצליח במבחן הזה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שמבחן GMAT זה הדרך הטובה ביותר להיכנס לתואר שני במנהל עסקים. אחרי שסיימתי מבחן יסודות הביטוח - לימוד עצמי (בעזרת ספרים ללימוד עצמי) ומקצועית א התחלתי לעבוד מספר שנים כיועץ פנסיוני. לאחר מספר שנים בעבודה הרגשתי שאני יכול להתקדם ולקבל תפקיד ניהולי. הבעלים של מקום החברה אמר לי שמבחינתו הוא ירצה שאני ימשיך אצלו בחברה כמנהל ואף הציע לי לממן את קורס ה-GMAT , הוא אמר לי שלאחר שאסיים בהצלחה את המבחן אנו נדבר על המשך העסקה, וסבסוד תואר שני במנהל עסקים.
    הקושי העיקרי במבחן GMAT הוא שהוא מותאם לחשיבה האמריקאית ולדרך הלימודים האמריקאית, זה לפי דעתי היה הדבר שהיה הכי קשה לי להתמודד איתו.

    השבמחק