יום רביעי, 15 ביוני 2016

שירות למעליות



שירות למעליות 

שירות למעליות מסייע לנו בביצוע תחזוקה שוטפת של המעלית שברשותנו
כאשר אנו אחראים על מעלית, אין אנו יכולים להזניח את התחזוקה שלה היות והיא זקוקה לטיפולים שונים ומגוונים לאורך הזמן בכדי להמשיך ולפעול כראוי. בכדי להתמודד עם הצורך של המעלית בתחזוקה שוטפת, אנו יכולים להיעזר בשירות למעליות. שירות למעליות הינו שירות המעניק לנו סיוע מקצועי בתחום הטיפול במעליות, והוא רלוונטי לכל מעלית ובניין. 




אז אילו שירותים מוצעים לנו במסגרת שירות למעליות?

·         טיפולים תקופתיים: בכדי לשמור על תקינות המעלית, יש לבצע לה טיפולים תקופתיים, בדומה מאוד לטיפולים התקופתיים שיש לבצע לרכב. טיפולים אלה כוללים בין היתר בדיקה של כלל חלקי המעלית, שימון המערכת, החלפת חלקים שנשחקו עם הזמן, ניקיון הפיר וכדומה. 

·         אספקת חלקי חילוף: חלקיה השונים של המעלית ושל כלל המערכת נשחקים עם הזמן, ולכן אחת לתקופה יש להחליף אותם. שירות למעליות יספק לנו בין היתר גם חלקי חילוף אשר יתאימו למעלית שלנו, וכמובן יסייעו לנו בהתקנתם בצורה הנכונה. 

·         תיקון מעליות: אחד השירותים החשובים בתחום שירות למעליות הינו תיקון מעליות, אשר הינו שירות שאינו סובל דיחוי וצריך להתבצע במהירות ובצורה איכותית. שירות למעליות מספק לנו אנשי מקצוע אשר בקיאים בתחום תיקון המעליות, ויוכלו לסייע לנו בתיקון מהיר של המעלית, וכן בהדרכת אנשים אשר נתקעו בה על צורת הפעולה הנדרשת מהם עד ליציאה מהמעלית. 

שירות למעליות מאפשר לנו לשמור על מצבה הטוב של המעלית
מלבד המוזכר לעיל, ישנם שירותים רבים נוספים המוצעים במסגרת שירות למעליות כגון שיפוץ מעליות, היענות לקריאות חילוץ ועוד. כלל השירותים נועדו בכדי לסייע לנו בשמירה על המעלית, ניצול היכולות שלה עד תום ותפעולה לאורך זמן בצורה נכונה ונטולת תקלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה