יום שישי, 17 ביוני 2016

ייעוץ משכנתאות לרוכשי דירות חדשות



מהי משכנתא?
המשכנתא היא ההלוואה אשר הבנקים נותנים לטובת רכישת נדל"ן. בישראל מעטים האנשים אשר יכולים להרשות לעצמכם לרכוש דירה במזומן, והרוב נדרשים לבקש הלוואה גדולה מהבנקים. כמו בכל הלוואה, גם במשכנתא יש ריבית וערובה להלוואה. הערובה להלוואה במקרה של משכנתא היא הנכס אותו רוכשים באמצעות כספי ההלוואה. הערובה מקטינה את הסיכון בהלוואה הזו, והופכת אותה למעשה להלוואה בסיכון נמוך. הסיבה לכך היא שבמקרה והלווה לא יכול להחזיר את הכסף לבנק, הבנק יפנה את הדיירים וימכור את הנכס כדי לכסות על ההפסדים. הסיכון הנמוך מתבטא בריבית נמוכה יחסית אשר מצורפת להלוואה. הריבית היא גם הדבר העיקרי המבדיל בין מסלולי המשכנתאות השונים המוצעים על ידי הבנקים.




מה זה בכלל ייעוץ משכנתאות? למה צריך את זה?
ייעוץ משכנאות הוא ייעוץ לאנשים אשר מעוניינים לרכוש דירה באמצעות משכנתא מהבנק. שוק המשכנתאות מתבסס על תוכניות פיננסיות, והבנה בו דורשת ידע פיננסי מעמיק. זהו כמובן יידע שאין לכל האנשים המעוניינים לקבל משכנתא מהבנק, ולכן הם פונים לייעוץ משכנתאות. בייעוץ משכנתאות נעזרים יועץ משכנתאות אובייקטיבי, אשר מונע מהאינטרסים של הבנק, על מנת לקבל עזרה והכוונה במסגרת תהליך קבלת המשכנתא. העזרה בייעוץ משכנתאות מתבטאת בהסבר על המשכנתא, הצגת האופציות השונות העומדות בפני האדם אשר מעוניין לקבל משכנתא ולבסוף גם הכוונה בתהליך אל מול הבנקים עד לבחירת ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

כיצד לבחור יועץ משכנתאות מוצלח?
ייעוץ משכנתאות טוב מתחיל ונגמר ביועץ משכנתאות טוב. כיוון שמדובר בעסקה חשובה מאוד, חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות מוצלח ומתאים עבורכם. וודאו כי ליועץ המשכנתאות ידע מספק בנושא המשכנתאות, וכי הוא מעורה בהתפתחויות בשוק המשכנתאות כיום. מומלץ במיוחד לבחור ביועץ משכנתאות אשר עבד בעברו בבנק, ומכיר את המערכת מבפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה