יום שישי, 17 ביוני 2016

לופטים עם בריכה



נהוג להתייחס ללופט בתור מבנה סגור של קומה אחת, אך כיום יש מבנים חדשים שמציעים חווית אירוח טובה יותר. לופטים עם בריכה הם דוגמא מצוינת למקום שבו ניתן לערוך מסיבות, להזמין חברות וחברים או לבלות יחד עם בני זוג. 

הלופטים נמצאים בכל רחבי הארץ והם משתלמים גם בהשוואה לצימרים או בתי מלון. לופטים עם בריכה מיועדים למסיבות רווקים ורווקות, למסיבות גיוס ולאירועים פרטיים. אפשר להשתמש בהם בהרמת כוסית יחד עם העובדים בחברה או להגיע אליהם באופן דיסקרטי לבילוי של ערב בלתי נשכח.

במדינה כמו ישראל יש ערך מוסף לבריכה שנמצאת בתוך הלופט. ראשית, המשמעות היא שניתן להתרענן גם במהלך הקיץ ולשלב את השחייה בבריכה יחד עם פינוקים על הבר, בסלון או בחדרי השינה. שנית, הבריכה משדרגת את החוויה והיא לא דורשת השקעה כספית נוספת. לופטים עם בריכה מאובזרים ברמה גבוהה והם זולים יותר מסוויטות בגדלים דומים. אלו יתרונות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים ולכן גם תיירים שמגיעים לארץ בוחרים בלופטים כפתרון אירוח משתלם.



איך מוצאים לופטים עם בריכה?
השאלה היא איך מוצאים לופטים מתוך ההיצע הקיים ועם מי אפשר להתייעץ. מומלץ קודם כל להשתמש במידע שמופיע באתרי האינטרנט ולנסות לראות תמונות של כמה שיותר לופטים. בשלב השני אפשר להיכנס לעובי הקורה, ליצור קשר עם בעלי המקום ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת. הפגישה היא הזדמנות לראות את הלופט מבפנים ולבדוק האם הבריכה אכן מעניקה לו ערך מוסף.

מי שכבר בילה בלופטים עם בריכה יכול להמליץ עליהם עבור לקוחות חדשים. המטרה היא לשלב את הבריכה בתוך הלופט, אך במקביל גם להתאים את הבילוי לאופי של קהל היעד והצרכים שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה