יום חמישי, 18 במאי 2017

עורך דין המכון הרפואי



באילו מקרים נדרש סיוע וייצוג של עו"ד המכון הרפואי?
עו"ד המכון הרפואי נדרש במקרים בהם אתם נזקקים לסיוע בעת התנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, אשר בוחן אם אתם כשירים לנהיגה או שיש לפסול את רישיונכם. אנשים מגיעים למכון מסיבות שונות, בהן הידרדרות במצב הרפואי, תאונת דרכים במסגרתה חשוד כי לא פעלו כראוי והתמכרות לסמים ולאלכוהול. חשוב לדעת כי גם אם רישיונכם נפסל, נדחיתם גם על ידי וועדת הערר וההחלטה לא התהפכה גם בבית המשפט – כעבור שנה ממתן ההחלטה ניתן לפנות למכון הרפואי פעם נוספת ולבקש לבחון מחדש את נסיבות הפסילה ואת נחיצותה. לשם כך רצוי מאוד להסתייע בעורך דין הבקיא בתחום. 

מדוע אי אפשר להסתדר לבד?
אם המכון הרפואי החליט לפסול את רישיונכם, אתם מצויים במצב רגיש בו, מלכתחילה, ידכם על התחתונה: הרישיון כבר נפסל, וכעת אתם למעשה פונים לוועדת ערר בבקשה לשנות את ההחלטה ולהחזיר לכם את הרישיון. היות וההחלטה הסתמכה על בדיקות רפואיות ועל חוות דעת של מומחים, חובת ההוכחה לכך שהמכון טעה בהחלטתו היא עליכם. כאן, נדרשים מיומנות משפטית וידע רב על מנת להגדיל את הסיכוי לשנות את ההחלטה ולקבל את הרישיון הנכסף. רק ניסיון עבר בתחום, של עו"ד המכון הרפואי, יוכל לסייע לכם בכך. 

האם כל עורך דין מתאים להיות עו"ד המכון הרפואי?
התשובה היא, חד משמעית, לא. יש לפנות רק אל עורך דין המכון הרפואי אשר בקיא בהליכי המכון ובנימוקים המרכזיים שיכולים להשפיע על ההחלטה. פנייה לעורך דין שאינו בקיא מספיק בתחום עלולה לעלות לכם ביוקר – גם אם תחשבו שהצלחתם לחסוך בהליך זה כסף. זאת, כיוון שרק עורך דין מיומן ובעל ניסיון בנושא יידע לייצג אתכם באופן המיטיב עמכם ולהגדיל את הסיכוייכם לסיים את ההליך כשרישיונכם בידכם. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה