יום שבת, 27 במאי 2017

משכנתא חוץ בנקאית



משכנתא חוץ בנקאית

מי אמר משכנתא ולא קיבל?

המציאות בה נמצאת מדינה שלמה היא תלות הכרחית בלקיחת משכנתא כדי להיות מסוגלים לקנות דירה. אמנם דירה היא עסק יקר בכל מקום אך בישראל המחירים מרקיעי שחקים ושוברים שיאים מידי שנה כאשר גם שכירות היא לא אפשרות מזהירה. ישנם גופים רבים שישמחו להעניק לכם משכנתא כאשר בעיקר הבנקים הם אלו שנכנסו לתודעת הציבור אך משהו שלא ידוע עוד לכלל האוכלוסייה היא האפשרות לקבל משכנתא חוץ בנקאית מגופי מימון אחרים כמו למשל חברות ביטוח. האפשרות הזו פותח את השוק ומחזירה את השפיות להחזרים העתידיים ולגובה ההחזר החודשי וסקר שוק מעמיק על כל האפשרויות שיעניקו לכם בהתייחס למצב הנוכחי שלכם מבחינה פיננסית יכולה להפיח תקווה בכול אחד.




משכנתא עם הון עצמי נמוך

אחד היתרונות הבולטים של משכנתא חוץ בנקאית היא העובדה שההון העצמי שמתבקש נמוך יותר הודות להתחשבות יתרה בנכסים שכבר יש לכם, כאשר קריטריון זה תלוי בסוג הנכס שיש לכם והיכולת לסחור איתו. אנשים רבים שאינם מחזיקים הון עצמי מספק פונים אל עבר משכנתא חוץ בנקאית כדי לקבל מימון שמשלים להם את ההון העצמי למשכנתא מהבנק, אמנם פתרון זה הוא לא הפתרון הכלכלי ביותר אך הוא פתרון אפשרי ואף יחיד לאנשים שאין להם את ההון הדרוש אפילו לדירות קטנות באזורי ביקוש נמוכים.

פגישה עם יועץ משכנתאות יסייע בתהליך

משכנתא חוץ בנקאית, משכנתא מהבנק, גובה החזר ביחס ליכולת, שעבוד נכסים, כל אלו הם מושגים שאפשר לקרוא עליהם באינטרנט אך עדיין ההבנה שלכם לא תהיה מלאה כאשר לא תוכלו גם לוודא הבנה עם עצמכם. פגישה עם יועץ משכנתא היא פגישה הכרחית כאשר מומלץ להיפגש גם עם יועצים מטעם הבנק וגם עם יועצים מטעם משכנתאות חוץ בנקאיות והכול כדי לשקף את מצב המציאות בתמונה מעמיקה כמה שיותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה