יום שבת, 27 במאי 2017

כסא כורסא



כסא כורסא בכל עיצוב שרק תרצו
לא רבים יידעו מהו כסא כורסא אך סביר להניח שכל אחד ישב עליו לפחות פעם אחת בחייו ואפילו נהנה מאוד התפעל מהנוחיות. יש סיכוי שלחלק מהאנשים הכסא הזה קיים בבית והם אפילו לא יודעים שככה הוא נקרא. כסא כורסא מגיע בטווח מחירים רחב החל מכיסאות כורסא פשוטים ועד כסא כורסא גדול עם ריפוד עור איכותי. מי שירצה להתאים את כסא הכורסא לסלון שלו שכבר מעוצב בסגנון מסוים יוכל למצוא אחד מתאים לפי צבע וסגנון כיוון שהמגוון הקיים רחב מאוד. יש כסאות כורסא אורתופדיים למדי שיתנו לגב שלכם להירגע בכל פעם מחדש, כסאות כורסא עם משענות לידיים ואפילו לרגליים.

כסא כורסא אורתופדי, האמנם?

כסא כורסא אורתופדי זה כסא שמותאם לצורת הישיבה של האדם שיושב עליו. הכסא בדרך כלל נפתח בתחתית למשענת לרגליים וגם הידיות לידיים נוחות. כסא כזה הוא פינוק אמיתי למי שרוצה להתרווח בכיף מול הטלוויזיה. הכסא מתאים לישיבה ממושכת ולכן לא יכאב לכם הגב וגם לא הישבן כשאתם תתפרשו להנאתכם שעות על גבי שעות, למרות שבכל מקרה ישיבה ממושכת לא מומלצת על ידי רופאים ואורתופדיים.


עד שלא תנסו לא תבינו

הגב שלכם הוא זה שצריך לבחור כסא כורסא, יותר מאשר העין ואולי גם יותר מאשר הכיס. כשאתם הולכים להתרשם מכיסאות כורסא חשוב שתיקחו בחשבון גם את שיקול הנוחות ולא רק ת שיקול העיצוב והנראות כיוון שבסופו של דבר בכסא לא נוח לא תשתמשו כלל, לא כמו במקרה של כסא נוח אבל לא נראה לכם מאה אחוז מבחינת עיצוב. כסא כורסא מחזיק מעמד שנים רבות והוא נכס לזמן רב לכן רצוי להשקיע בו את ההשקעה החד פעמית ואז ליהנות מאשר לרצות להחליף אותו בהמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה