יום שבת, 27 במאי 2017

מענה טלפוני מיידי לכל לקוח



כמה פעמים קרה שאתם בעצמכם בתור לקוחות, חיפשתם בעל מקצוע מסוים ועד שכבר הגעתם להחלטה בין שני בעלי מקצוע מסוימים החלטתם לבחור באחד מהם, אבל אחרי פעם אחת שהוא לא ענה לכם לטלפון החלטתם להתקשר לשני? מקרים כאלו קורים כל יום והממדים שלהם הרבה יותר גדולים מאשר פעם או פעמיים ביום. לקוחות רבים לא מגיעים לעסק שלכם בגלל שאין להם מענה טלפוני ראוי, בעיקר בגלל שהמספר של העסק זה מספר הנייד של בעל העסק. לא רק שככה כשבעל העסק עסוק הוא מפספס לקוחות, העסק פחות מושך ופחות רציני מאשר עסק שעונה לו מזכירה.

ניהול לוח הזמנים בלי הפרעה לעבודה
מענה טלפוני איכותי נותן לכם אפשרות ליהנות ממזכירות חיצונית וממענה רציף לכל הלקוחות כאשר יש להם את כל המידע שעשוי להידרש על ידי הלקוחות. ניתן גם להעביר את השיחה באופן מיידי או להעביר את הפרטים ולאחר מכן אתם תחזרו אל הלקוחות. שתי האפשרויות האלו משאירות אתכם גמישים גם למקרים דחופים שצריכים להיענות באופן מיידי וגם לניהול לוח הזמנים שלכם בצורה מושלמת. תוכלו לנהל את התורים במידה ואתם רופאים פרטיים, תוכלו לנהל מערכת שליחויות נוחה יותר וגם את הפגישות שלכם לשיתופי פעולה עסקיים בין לבין, והכול דרך מזכירות חיצוניות.

תזרים מידע קל ויעיל
כשלקוחות מתקשרים לעסק שלכם אתם כל פעם חוזרים על אותה המנגינה. "אנחנו פתוחים בין שעות...", "יש לנו אפשרויות כאלו וכאלו...", בסופו של דבר כל המנטרות האלו חוזרות ונשנות ואתם מרגישים לא יעילים וחבל לא להתמקד בעבודה. אמנם אי אפשר להציב רובוט שיענה במקומכם בצורה אנושית ומספקת אך לשלם לשירותי מענה טלפוני שיענה לכל הלקוחות שלכם וימסור להם את כל המידע, זה רעיון אפשרי ביותר שכבר עסקים רבים מנצלים אותו. המידע זורם גם בכיוון ההפוך ומגיע עד למייל שלכם באותו הרגע או בסוף היום, לפי נוחיותכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה