יום שני, 5 ביוני 2017

הלוואות אקספרס



מדוע יש צורך בהלוואות אקספרס?
בדרך כלל הלוואות ניתנות לאחר בירור כל האפשרויות שמוצבות בפני הלקוח, לאחר שהלקוח חושב רבות על הסכום שהוא יצטרך כדי לא לדרוש עוד הלוואות נוספות בעתיד הקרוב וגם כזו שהוא יוכל לעמוד בה. יש סקר שוק לגבי שוק ההלוואות לפני לקיחת הלוואה מסוימת ולכן הלוואות אקספרס מוזרות מאוד כיוון שהמהירות שבה הן ניתנות לא מאפשרות את כל הבירורים המקדימים. הלוואות אקספרס נועדו לאנשים ולעסקים שצריכים כסף במהרה בגלל מצב כלשהו שהם נקלעו אליו, חיובי או שלילי, כמו למשל תשלום חובות שהן לא שילמו ויש צורך בכסף מזומן מיידי או כדי לנצל איזו אפשרות עסקת שנקלעה לדרכם. כך למשל אם יש אדם שרוצה להשקיע בתחום מסוים והוא מזהה שזו הזדמנות פז עבורו, יוכל לקבל כסף בהלוואות אקספרס ולהחזיר אותו בפריסה מתאימה.

גם כאן דרושים ערבונות וביטחונות
אמנם הלוואות אקספרס הןהלוואות מהירות מאוד והניירת והבירוקרטיה שלהן כמעט ולא קיימת אך עדיין יש צורך להציג מסמכים וערבונות שאותו אדם שלווה את הכסף אכן יוכל להחזיר את הכסף. אי אפשר לתת הלוואה בלי ערבות בכלל וזהו צעד מסוכן מאוד לכל גוף, כאשר הלוואות אקספרס ניתנות על ידי גופים שונים, אפילו בנקים וחברות מימון חוץ בנקאיות כמו חברות פנסיה וחברות ביטוח. כמעט לכל חברה וכל גוף יש אפשרות להלוואות אקספרס אך התנאים שלהם יכולים להיות קשים יותר עם ריבית גבוהה יותר.




איך מתמודדים עם ההחזרים?
גופים רבים מאפשרים ללקוחות שלהם לקבל הלוואות אקספרס ואף מבינים את המצב אליו נקלעו ודוחים להם את תשלומי האשראי. כך יכול אותו לווה להחזיר בחודשים הראשונים את התשלומים הראשונים , להתבסס חזרה מבחינה כלכלית אחרי שמכר חלק מהסחורה שלו או שלפחות לא יהיה בתזרים שלילי גדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה