יום שבת, 17 ביוני 2017

הכנה למבחן GMAT



איך בנוי מבחן הGMAT?
מבחן הGMAT הוא מבחן חשוב מאוד כיוון שהוא שער הכניסה שלכם אל הלימודים בחו"ל. אם אתם רוצים להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה לתארים מתקדמים תדעו שללא מבחן GMAT כנראה שער הכניסה שלכם ייחסם בשרשראות. מבחן GMAT הוא מבחן שמזכיר מאוד את המבחן הפסיכומטרי הישראלי ולמעשה מדובר על אותו מבחן בדיוק, רק באנגלית. המבחן מורכב מיותר ממאתיים שאלות שיש לכם אליהם מעט יותר משלוש שעות מה שאומר, שאלה בפחות מדקה בממוצע. מבחן הGMAT אולי נראה לכם מלחיץ ובלתי אפשרי בעיקר כי הוא בשפה האנגלית אך הכנה למבחן GMAT תלמד אתכם שבתרגולים נכונים והבנה כיצד לעבור את המבחן בלי להתעסק בשום דבר מסביב היא מה שתעניק לכם את המפתח ללימודים בחו"ל ולאחר מכן את המפתח לדלתות רבות בתחום בו תתעסקו.




אל תירשמו בפזיזות
כשאתם בוחרים קורס הכנה למבחן GMAT חשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות ולא לבחור בפזיזות. אנשים רבים בוחרים בצורה פזיזה בעיקר בגלל לחץ של זמן, כשהם נזכרים לגשת לקורס הכנה מאוחר מידי או כשהם רוצים להתחיל ללמוד בחו"ל בתאריך מסוים ואז הם נרשמים לאחד מהמועדים הקרובים של המבחן וצריכים להחליט במהירות. הסוד להצלחה טמון בארגון נכון ובבחירת קורס שקולה שבראש ובראשונה יהיה מורכב מצוות מורים איכותי.

איך לבחור קורס הכנה למבחן GMAT?
חפשו המלצות באינטרנט ואל תשאלו אנשים שכבר עברו בחברה מסוימת את הקורס איך היה להם כיוון שהתשובות יכולות להיות אינדיבידואליות. תשאלו שאלות אובייקטיביות כמו כמה תרגולים היו, האם המורה היה זמין לשאלות ומתי, האם ספרי הלימוד היו פרודוקטיביים והאם הקצב הותאם אישית לכל תלמיד. אחרי שביררתם את כל אלו והתמקדתם בכמה חברות שהכמה למבחן GMAT נראית איכותית ומתאימה, המחיר יכול לשחק גורם מאוד משמעותי בהבדלים לא קטנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה