יום שני, 12 ביוני 2017

הכנה למבחן GMAT



מיהו אתה מבחן הGMAT?
GMAT הוא מבחן רב בררתי שלישראלים רבים מזכיר מאוד את המבחן הפסיכומטרי שמהווה רף קבלה לאוניברסיטאות ומהכללות רבות בארץ. המבחנים דומים מאוד כאשר לכל אחד הם יש חלק כמותי, מילולי וגם כתיבת חיבור, כאשר ההבדל ביניהם הוא פרק האנגלית שמופיע במבחן הפסיכומטרי הישראלי, שכאמור מבחן הGMAT כולו בשפה האנגלית. אמנם העובדה שכל המבחן מופיע באנגלית יכולה להלחיץ לא מעט תלמידים אך בסופו של דבר השאלות שנשאלות במבחן עצמו יכולות להיות מאוד ברורות עם תרגול מאסיבי ולמידה של אוצר מלים רב יותר. רבים מהאנשים מחליטים לעבור את המבחן כשער כניסה ללימודים בחו"ל או ללימודים בין לאומיים ולעתים גם כדי ללמוד תארים שניים כאן בארץ כאשר הכנה למבחן GMAT משפרת מאוד את הסיכויים להוציא את הציון הרצוי.




כיצד כדאי לבצע הכנה למבחן GMAT?
הכנה למבחן GMAT ניתן לעבור בכמה גרסאות. ראשית, ניתן ללמוד לבדכם. יש חומר רב ברשת האינטרנט ואנשים רבים שכבר עברו את קורסי ההכנה ואת המבחן ויכולים להמליץ לכם על דרכים ללמוד, כאשר יש גם חברות שמתכננות תכניות לתלמידים שרוצים ללמוד בצורה עצמאית וכך אתם אלו שמחלקים את זמן הלמידה עד למבחן, וכמובן גם נרשמים אליו. עם זאת, שיטת למידה זו לא מתאימה לכולם ורוב התלמידים ניגשים לקורסי הכנה למבחן GMAT בצורה קבוצתית. למידה במסגרת קורס יכולה להיות פרודוקטיבית יותר עבור מרבית האנשים שצריכים מסגרת כדי ללמוד.

יתרונות וחסרונות של למידה עצמאית
הכנה למבחן GMAT באופן עצמאי יכולה להיות מומלצת ולא מומלצת, תלוי מי התלמיד שמעוניין בה. למידה עצמאית יכולה להיות מעולה עבור אנשים אוטו דידקטיים, כלו שכבר למדו בעבר לבד ויודעים שיש להם מספיק משמעת עצמית, כך הם יכולים להרוויח לוח זמנים קל יותר ולמידה איפה ומתי שנוח להם. עם זאת, כאשר אין משמעת עצמית ללמידה אינטנסיבית כמו שהמבחן דורש, הלמידה יכולה להיות לא יעילה ולאחר המבחן וקבלת ציון שאינו מספק, התלמיד יצטרך לגשת שוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה