יום שני, 12 ביוני 2017

הלוואות חוץ בנקאיות


במקרים שונים בחיים אנשים זקוקים לסכומי כסף גדולים, הכסף יכול לסייע במקרים רבים, בין אם מדובר בפתיחת עסק, רכישת רכב, מימון לימודים אקדמאים או כל סיבה אחרת. השיטה הקונבנציונלית לקבלת מימון לכל צורך הוא בקשה להלוואה מהבנק, אך במקרים מסויימים הבנק יכול לסרב לתת הלוואה ללקוח. במקרה כזה על האדם לפנות לבקשת הלוואות מגופים חוץ בנקאים, כלומר,  גופים שהם לא הבנק. היום גופים וארגונים רבים מעניקים הלוואות חוץ בנקאיות בסכומים קטנית יחסית (לרוב עד כ-100,000 ש"ח). 




אילו גופים מעניקים הלוואות חוץ בנקאיות?
בעבר הלוואות חוץ בנקאיות התקשרו לאנשים בראש עם השוק האפור, דבר שיצר להם שם שלילי. אך היום הלוואות חוץ בנקאיות הן פיתרון פופלרי בקרב אנשים רבים שצריכים מימון באופן מהיר. גופים פיננסים גדולים עוסקים בהלוואות חוץ בנקאיות כמו חברות האשראי השונות, חברות הביטוח וחברות קרנות מסוגים שונים. לעיתים הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות משתלמות יותר מהלוואה ישירה מהבנק, היום התחרות על מתן הלוואות מהסוג הזה רק הולכת ומתעצמת, התוצאה של התחרות היא ירידה בשיעורי הריביות על מנת להפוך את ההלוואות לאטקטיביות ביותר. הלוואות חוץ בנקאיות הן פתרון מצויין בעבור אלו שקיבלו סירוב מהבנק או בעבור אלו שמחפשים הלוואה משתלמת יותר. 

לפני שבוחרים הלוואה חוץ בנקאית חשוב לבדוק את כל האופציות

במידה ואתם מעוניינים בהלוואה או פתרון מימון ורוצים לבחור בהלוואה שמתאימה לכם הן מבחינת ריביות, זמני החזרת ההלוואה, פריסת התשלומים וכו', מומלץ לכם לערוך סקר שוק מדוייק בין החברות שמציעות הלוואות חוץ בנקאיות. חברות שונות מציעות הלוואות בריביות ופריסה משתנה ולכן כדאי לבחור בחברה שהכי מתאימה לכם מבין הקריטריונים האלו, קיימות חברות רבות המציעות הלוואות חוץ בנקאיות ולכן בדיקה זו היא הכרחית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה