יום שבת, 17 ביוני 2017

פירנאים



הפנינה של אירופה
אמנם כל אירופה מרשימה ומדהימה ביופייה אך נדמה שהרי הפירנאים זוכים למקום של כבוד לא רק מהאירופאים והמדינות שקרובות אליה אלא מכול עולם. לא סתם הרי הפירנאים הם מרכסי ההרים המתויירים ביותר בעולם ומאות אלפי אנשים פוקדים את שמורות הטבע שלהם בכול שנה. גם ישראלים כבר הבינו שהפירנאים מספקים חוויה מדהימה לכל המשפחה שמתאימה גם לתרמילאים הרפתקנים, ירחי דבש או טיולים מאורגנים. הרי פירנאים מכילים קסם מיוחד ויש משהו בשילוב של הפסגות הלבנו והצמחייה הירוקה ששובה כל אחד. תוסיפו לכל אלו אגמים מדהימים וכחולים, סוסי פרא וחיות בר שנמצאות בכל פינה ותרבות אותנטית ותקבלו טיול מושלם לכל הדעות.




רכס הרים מרשים בלי לטוס רחוק ולהסתבך עם הגובה
אין ספק שהמקומות היפים ביותר בעולם הם אזוריים ההרריים. הרי ההימלאיה, הרי האנדים והרי הרוקי הם רק חלק קטן מרכסי הרים רבים ומפורסמים שנמצאים עד גבי הגלובוס. עם זאת, כל רכסי ההרים האלו שנוצרו לפני מיליוני שנים נמצאים רחוקים מאוד ממדינת ישראל וצריך טיול ארוך ומתוכנן זמן רב מראש כדי להגיע אליהם. לעומת זאת, רכס הפירנאים נמצא ממש מתחת לאף מרחק של כחמש שעות טיסה מישראל מה שהופך את היעד הזה לנוח מאוד עבור ישראלים רבים. דבר נוסף שמאפיין את רכס הפירנאים שמסלולי ההליכה אינם כוללים הליכה בגובה רב כמו בדרום אמריקה או במזרח, כאשר גובה השיא של הפסגות הוא כשלושת אלפים מטרים.

תלמדו את השפה ותראו איך הטיול משתנה
אם יש משהו אחד שאפשר לנצל בטיול בפירנאים בצד הספרדי הוא השפה הקלה ללמידה. אמנם קשה ללמוד שפה חשה, בטח כאשר מדובר בטיול בן כמה שבועות בלבד, אך לימוד ספרדית בסיסית יכול לתת לכם אפשרות לדו שיח ולא הקצר ביותר שילמד אתכם הרבה יותר על המקומיים שנמצאים שם. ככל הנראה יהיה לכם מדריך מקומי שיסביר לכם אל המקומות הרבים בהם תבקרו ותמיד שיחה בשפת האם שלו תגרום לו להעריך אתכם הרבה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה