יום שבת, 10 ביוני 2017

טיול לפירנאים



טיול לפירנאים: אחד מרכסי ההרים המפורסמים בעולם
אם אתם חושבים שכבר ראיתם הכול, חכו שתגיעו לרכס הרי הפירנאים. הרכס האימתני שנמתח לאורך של יותר מארבע מאות קילומטרים ומהווה גבול טבעי בין ספרד לצרפת הוא אחת היצירות המדהימות ביותר של הטבע. הנופים המדהימים של הרים מושלגים יחד עם אגמים כחולים ועצים ירוקים שיוצרים עמקים מושלמים, כל אלו תקבלו רק אם תצאו לטיול לפירנאים הפראיים. לא רק שהחוויה עוצרת נשימה היא גם נמצאת מאוד קרוב אלינו, כחמש שעות טיסה שלא כמו יעדים אחרים בדרום אמריקה או במזרח הרחוק.




חובבי האדרנלין: הגעתם למקום הנכון
טיול לפירנאים מספק כמה אטרקציות שיקפיצו לכם את האדרנלין לשמיים. רפטינג, סנפלינג, טיולי ג'יפים, אומגות, כולם מחכים לכם בטיול לפירנאים ואין לכם ממה לדאוג, הכול נעשה בצורה הכי בטוחה שתשאיר אתכם רק עם ההנאה ולא עם הדאגה. כמובן שהאטרקציות האלו מומלצות רק למי שמחפש אקסטרים בטיול שלו ומי שמחפש טיול רגוע יותר ימצא אותו בתצפיות הרבות שיש לאורך הרכס, בתמונות הרבות שהמצלמה שלו תכיל בטיסה חזרה וכמובן בתרבות השופעת של הכפרים שתפגשו בדרך.

ביטוח מתאים לאופי הטיול
טיול לפירנאים יכול לבלבל המון אנשים בסוג הפוליסה שיש לעשות. מצד אחד, אנשים טסים לפירנאים כדי לעשות מסלולי הליכה יחסית קצרים, לבקר בכפרים, להתרשם מהתצפיות ולמעשה להגיע ליול לכל המשפחה. מצד שני ישנם אנשים שמגיעים לעשות מסלולי אקסטרים, אטרקציות אקסטרים רבות כמו סנפלינג ואומגות וכולה. גם אם הגעתם לטיול יחסית רגוע, ברגע שאתם עולים על אומגה, נרתמים לסנפלינג ואפילו יוצאים לטיול ג'יפים, יכול להיות שאתם לא מכוסים. פעילויות אקסטרים כאלו צריכות התייחסות מיוחדת ולכן חשוב להיות מוכנים להכול ולחזור הביתה בשלום בלי הוצאות כספיות שיכולות לעלות יותר מכול הטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה