יום שני, 12 ביוני 2017

לימודי הפקה מוזיקלית



לימודי מוזיקה שכוללים תואר
אם מוזיקה היא החיים שלכם אך אתם חושבים שאין מקצוע ממשי שתוכלו ללמוד כדי להגשים את החלום שלכם ולהפוך את התחביב לעבודה, כדאי שתעיינו בתכניות ללימודי הפקה מוזיקלית שיכולים להיות הדבר הכי מתאים עבורכם. לימודי הפקה מוזיקלית הם לא רק לימודי תעודה אלא תואר BA  שמהווה תואר מלא ומוכר. לימודי הפקה מוזיקלית נותנים לכול את האפשרות ללמוד לעומק את כל הפרטים על כל השימוש בתוכנות ושיטות העריכה, מהי הפקה מוזיקלית ואיך היא בעצם מתקשרת לנגינה וליצירתיות של כל אחד שמוזיקה היא כל עולמו.




מהם תנאי הקבלה ללימודי הפקה מוזיקלית?
כדי להתקבל אל לימודי הפקה מוזיקלית אתם לא צריכים לעמוד בדרישות מטורפות כמו בתארים אחרים אך כן תצטרכו לעבור ראיון אישי עם המכללות בהם תרצו ללמוד, הריאיון הראשוני נועד גם כדי להכיר את המועמד שרוצה להירשם ללימודים ולהבין האם זה הצעד הנכון בשבילו וגם כדי להסביר לו על תכנית הלימודים עצמה כדי שיהיה תיאום ציפיות בין הרצוי למצוי. לאחר מכן יהיה מבחן ידע כללי בנושאי מחשבים, הבנת הנקרא, מתמטיקה ואנגלית כיוון שגם אלו משתלבים בלימודים, ואחר כך מבחן מעשי של שמיעה טונאלית וקצב.

מה עוד אני צריך לדעת על הקורס?
בשביל לימודי הפקה מוזיקלית יש צורך במחשב נייד וחזק. המחשב צריך להקיץ עליו תוכנות כבדות ומומלצת מאוד תוכנת קיובייס שנפוצה מאוד בתחום. לימודי הפקה מוזיקלית דורשים גם כרטיס קול, מקלדת שליטה ואוזניות כאשר גם מיקרופון ואוזניות איכותיות ישפרו את הלמידה האפקטיבית. מתכונות הלימודים משתנה בין מקום למקום כאשר דרך כל למדובר בשנתיים אקדמיות של סך הכול שלושה לימודים בשבוע ועוד כמה שעות לתרגולים כאשר כבר ניתן למצוא מסלולים של שלוש שנים שפזורים על פחות ימים בשבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה