יום שבת, 17 ביוני 2017

מעליות לנכים



מעליות לנכים – הבטיחות מעל הכול

בעבר, אפשר היה לראות מעליות רק בבניינים. בתחילה הן היו בבניינים גבוהים, אך לאט, לאט השתלבו גם בבניינים נמוכים יותר והיום אפשר למצוא מעליות גם בבתים פרטיים. בדרך כלל ההחלטה לשים מעלית בבית נובעת מתוך צורך: אדם מבוגר שגר במקום, מוגבלות תנועה וקושי אחר. מעליות לנכים משתלבות היום גם בבתים שכבר נבנו והן מעניקות לבני הבית איכות חיים גבוהה ומאפשרות חופש תנועה.




אתם לא יכולים להתפשר על הבטיחות

הדבר הראשון שעליכם להביא בחשבון ברגע שאתם מבינים כי הבית לא משרת אתכם על הצד הטוב ביותר הוא החשיבות של הבטיחות. אם הבית שלכם אינו נגיש עבור אחד מבני הבית, הוא לא יכול לעזור לעצמו. אם מתגורר אדם מבוגר שמתקשה לעלות או לרדת במדרגות, הוא עלול ליפול וכדי למנוע את אלו נוצרו מעליות לנכים המשתלבות בבתים פרטיים. 

לשלב מעלית בבית קיים

אם אתם עומדים לפני בניית בית עם קומות ויש לאחד מבני הבית בעיית ניידות, בוודאי תבקשו לקבל מראש פרטים על מעליות לנכים ותשלבו את הפתרון המתאים לכם כבר בבנייה. אך לא רק בבתים שנבנים אפשר לשים מעלית אלא גם בבתים קיימים. המעלית המוצעת היום היא קטנה יותר מזו שמשמשת בבניין והיא עובדת על מנגנון בטיחותי פשוט יותר שאינו מחייב חדר מכונות ומקום גדול מהבית. מכאן ניתן להבין כי אפשר להפוך את הבית הקיים לנגיש וכי מומלץ להתייעץ עם חברה המתמחה בכך לפני שמתפשרים על איכות החיים בבית.

איזו חברה תוכל לסייע לכם

חברה המתמחה בתחום מעליות לנכים ביתיות, שמנוסה, קשובה ומחפשת את הפתרון הנכון ביותר לכל אחד, היא החברה שתרצו לקבל ממנה שירות לפני ואחרי שהמעלית תותקן בביתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה