יום שלישי, 23 בינואר 2018

שירותי מענה טלפוני לעסקים



הטלפון מצלצל ואתם לא שם
אנשים רבים עובדים קשה כל היום אך לפתע הטלפון מצלצל. מצד אחד הם לא יכולים לענות כי הם באמצע עבודה ומצד שני יכול להיות שזה עוד לקוח שמעוניין לקבל שירות. זה יכול לקרות לרופא שיניים, זה יכול לקרוא לבעל מסגרייה או נגר פרטי, זה יכול לקרוא לחנות קטנה ואפילו למסעדה קטנה שהחליטה לספק משלוחים אך לא עומדת בלחץ. במקום לחיות בלחצים כאלו מענה טלפוני לעסקים יכול לשפר משמעותית את חייכם ואת הרווחיות של העסק. מענה טלפוני לעסקים מכיל מוקדנים שעונים לכל השיחות שלכם והם מרכזים עבורכם את המידע.

כל המידע עובר בצורה הכי נוחה בשבילכם
המידע שמתקבל דרך שירות מענה טלפוני לעסקים יכול להיות כל דבר שתרצו. הוא יכול לקלוט תלונות על ששירות שהתקבל או על מוצר שהתקלקל, יכול להיות שהלוקחות שלכם מתקשרים כדי להתעניין במוצר או בשירות שאתם נותנים וצריכים מידע, יכול להיות שמדובר בלקוח שרוצה להזמין מוצר מסוים או כזה שרוצה להזמין תור כמו למשל למרפאות שונות וכולה. כל המידע הזה יעבור אליכם בצורה מסודרת אל המייל, בהודעת SMS או בכל דרך אחרת שתהיה נוחה לכם ומתי שיהיה נוח לכם, וכך תוכלו להמשיך לעבוד כרגיל ולהעניק שירות במאה אחוז בלי לדאוג שהלקוחות שלכם נשארים ללא מענה.



לא רק לבעלי עסקים
שירות מענה טלפוני לעסקים אמנם יכול להיות מיטבי עבור עסקים רבים ברחבי הארץ אך חשוב לזכור שהשימוש במענה אלפוני אנושי שכזה יכול להיות שימושי למגוון רחב של שימושים שיכולים להיות חד פעמיים או תקופתיים. למשל, במצבי חירום יכולה רשות מקומית או אפילו הממשלה ליצור מוקד חירום לאומי בו יהיה ניתן לקבל מידע בזמן אמת 24 שעות ביממה, למשל במלחמות, תקופות פיגועים בהם כולם דואגים ליקיריהם ואפילו באסונות טבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה